سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با وجود تساوی مقابل مشکی پوشان از عملکرد بازیکنان تازه وارد تیمش دفاع کرد.

امیر قلعه نویی: بازیکنان تازه وارد عالی بودند/ بازیکنان مشکی پوشان از اول بازی خودشان را روی زمین انداختند!

به گزارش قدس آنلاین، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل مشکی‌پوشان در نشست خبری حاضر شد و اظهار کرد: نمی‌شود راجع به کیفیت فنی این فوتبال صحبت کرد. تیمی که نتواند از ۵ موقعیت تک به تک استفاده کند، نمی‌تواند برنده بازی باشد.

او ادامه داد: کیفیت بازیکنانم به خوبی نمایش داده شد. از آن‌ها راضی هستم. بازیکنانی که تازه به ما اضافه شده‌اند، عالی بودند و خوشحالم که قاسم حدادی‌فر نیز از مصدومیت برگشته است.

قلعه نویی همچنین گفت: کیفیت مطلوب بازی در اروپا  ۶۰ دقیقه و در آسیا ۴۵ دقیقه است. من نمی‌دانم چگونه است که بازیکنان یک تیمی مثل مشکی‌پوشان از ابتدای بازی خودشان را روی زمین می‌اندازند و نمی‌گذارند تیم مقابل بازی خود را انجام دهد.

وی ادامه داد: تیم ما امروز خیلی روان بازی کرد. بازیکنان خیلی خوب و با برنامه ظاهر شدند اما زمانی که ۵ توپ تک به تک را گل نمی‌کنند مربی نمی‌تواند در مورد آنها صحبتی داشته باشد.

سرمربی ذوب‌آهن در مورد خریدهای نیم‌فصل خود گفت: میلاد فخرالدینی و بختیار رحمانی بازیکنان خوبی هستند که جذب شده‌اند و ما برای تقویت تیم دو بازیکن دیگر در خط حمله و دفاع چپ رونده  احتیاج داریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.