سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت بعد از پیروزی مقابل نفت تهران گفت: این برد برای ما بسیار با ارزش بود و اتفاقات بزرگی را رقم می زند.

روانخواه: برد مقابل نفت تهران اتفاقات بزرگی را رقم می زند/ این پیروزی ۶ امتیاز ارزش داشت

به گزارش قدس آنلاین، امیدرضا روانخواه سر مربی تیم سپیدرود رشت در نشست خبری بعد از پیروزی تیمش مقابل نفت تهران گفت: من از قبل هم گفته بودم که این بازی برای ما ۶ امتیاز ارزش دارد. ما در ابتدای فصل هم با این تیم بازی داشتیم که همین شرایط را داشت. وقتی یک تیم وارد مسابقه می شود داشته های زیادی دارد. ما تمریناتی در طول هفته برای این بازی انجام دادیم که شک و تردیدهایی در انجام شدنش وجود داشت. این برد خیلی به ما کمک کرد.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود در ادامه گفت: این برد درون ما اتفاقات بزرگی را رقم می‌زند. ما می‌دانیم که از این به بعد به اهدافمان می‌توانیم برسیم. ما متاسفانه در این بازی یک اخراجی و یک سه اخطاری دادیم. ما تا قبل از این بازی یک دفاع وسط اصلی داشتیم. 

روانخواه گفت: ما هفته به هفته تلاشمان را می‌کنیم، کار ما خیلی سخت است، نگهداشتن تیم ما در لیگ برتر قطعا یک اتفاق بزرگ می‌تواند باشد، چراکه لیگ طولانی است. این تیمی نیست که من او را از ابتدا بسته باشم. من نمی‌خواهم حرف کلیشه‌ای بزنم اما من به تک تک بازیکنانم ایمان دارم. من معتقدم که همین بازیکنان جدا از اینکه می‌توانند تیممان را در لیگ برتر نگه دارند، تیم را می‌توانند به موفقیت‌های بیشتری برسانند. ما باید طوری پیش برویم که در سال آینده حتما تیم جوانی را داشته باشیم. ما بازیکنان جوان زیر ۲۳ سال را می‌خواهیم به تیم اضافه کنیم. شرایط مالی سپید رود طوری نیست که بتوانیم هزینه زیادی در جذب بازیکن‌ها انجام دهیم. 

وی افزود: درست است که بخش خصوصی این باشگاه را در اختیار دارد ولی خیلی سخت است با این پول ها در این بازاری که در فوتبال ما وجود دارد بتوانیم رقابت کنیم. اعتقاد قلبی من این است که بازیکن های ایران خیلی اختلافی با هم ندارند. بعضی از بازیکنان سرتیتر قرار می‌گیرند و بعضی ها پایین. یکی از وظیفه های ما مربیان این است که بازیکنهایمان را به بازیکن بهتری تبدیل کنیم و تولید بازیکن داشته باشیم. این فلسفه من و تیم سپیدرود است. ما باید فوتبالی بازی کنیم که تماشاگرانمان لذت ببرند.

او درباره بازی کردن عباسی اظهار کرد: عباسی و ملکی جزو بازیکن های زیر ۲۳ ما هستند. وقتی بازیکنی توانایی این را دارد که در لیگ برتر بازی کند من او را بازی می‌دهم. از این جوان ها در فوتبال ما زیاد هستند. امیدوارم امثال این بازیکن ها توانایی خود را در ویترین لیگ برتر  نمایش دهند.

او در رابطه با جذب بازیکن جدید گفت: بازیکن سر شناسی را جذب نمی‌کنیم. بازیکن های معروف ۵۰۰ - ۶۰۰ میلیون هزینه شان است. من این پول را ترجیح می‌دهم روی بازیکن های جوانم سرمایه گذاری کنم و مطمئنا کیفیت این ها خیلی ارتقاع پیدا خواهد کرد.

رواخواه در رابطه با مربی جدید برزیلی تیم سپیدرود گفت: قبل از این که من در سپید رود باشم قرار بود سیمائو برای کادرفنی قبلی دستیار باشد. هنوز روند ویزای کار او تمام نشده و کارت شان هم صادر نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.