بجنورد- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: اهمیت سرمایه گذاری برای رشد اقتصادی و اجتماعی به اندازه ای است که از آن به عنوان یکی از اهرم های قوی برای رسیدن به توسعه یاد می شود بنابراین یکی از اولویت های اصلی این استان توجه و اهمیت دادن به موضوع سرمایه گذاری است.

اولویت اصلی و نخست خراسان شمالی سرمایه گذاری است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، مهرداد ابراهیمی در جمع شماری از سرمایه گذاران بخش خصوصی و مدیران دستگاه های اجرایی استان اظهار داشت: باید مدیران دستگاه های اجرایی اهتمام ویژه ای به بهره گیری از ظرفیت های استان و حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی داشته باشند.

وی با تاکید بر این که باید در حوزه سرمایه گذاری به رشد قابل توجه و صعودی دست یابیم، افزود: ضمن این که مدیران دستگاه های اجرایی تاکنون حمایت های خوبی را از سرمایه گذاران داشته اند اما امیدواریم سرمایه گذاران بخش خصوصی بیشتر به این مقوله ورود پیدا کنند.

ابراهیمی در باب سرمایه گذاری حوزه انرژی های خورشیدی نیز تصریح کرد:در این حوزه اقدامات خوبی انجام شده که امیدواریم تا دهه فجر امسال افتتاح نیروگاه های خورشیدی در استان را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: سرمایه گذاران باید بدانند در بحث انرژی های خورشیدی شاهد بازگشت سریع سرمایه خواهند بود بنابراین نگرانی در این خصوص نداشته باشند.

وی در ادامه سخنان خود فعال شدن سرمایه گذاری در شهرک های گلخانه ای و بازارچه های صنایع دستی در روستاهای هدف گردشگری استان را خواستار شد.

وی افزود: باید از طریق بازدیدهای میدانی از تمامی شهرستانها و شناسایی ظرفیت های آن به دنبال توزیع عادلانه ثروت هم باشیم.

وی هم چنین اشاره ای به دشوار بودن شرایط رفت و آمد در نمایشگاه بین المللی بجنورد داشت و گفت:این نمایشگاه باید در فضای شهری ایجاد شود و برای تحقق این مساله نیازمند حمایت سرمایه گذاران بخش خصوصی هستیم.

ابراهیمی خواستار انتخاب یک کارشناس در هر دستگاه اجرایی برای پیگیری مسائل سرمایه گذاران شد و افزود:با انتخاب این کارشناس و برقراری ارتباط روزانه با سرمایه گذاران می توانیم در مدت کوتاهی به اهداف خود دست یابیم و همچنین دغدغه های سرمایه گذاران را نیز کاهش دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.