کرج- رئیس هیئت ووشو استان البرز از کمبود سالن اختصاصی در این استان خبرداد و گفت: این در حالی است که بهمن ماه سال جاری مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی را در پیش خواهیم داشت.

ووشو در البرز با کمبود سالن اختصاصی روبرو است

اسماعیل سایه افکن در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: در حال حاضر شرایط فنی ورزشکاران البرزی مناسب است اما با مشکلات سخت افزاری مواجه هستیم.

وی تصریح کرد: جهت رفع این مشکلات با اداره ورزش و جوانان تعامل مناسبی برقرار شده است و مقرر شده است تا در جهت حل مشکل همکاری لازم صورت بگیرد.

رئیس هیئت ووشو استان البرز با اشاره به کیفیت فعالیت این رشته در استان البرز گفت: برگزاری منظم لیگ استانی در دو بخش آقایان و بانوان از جمله فعالیت های مثبت در این استان است.

سایه افکن تصریح کرد: برای نخستین بار در استان البرز لیگ شهرستان ها نیز در ساوجبلاغ و نظرآباد و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می شود.

وی درباره مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی گفت: این مسابقات بهمن ماه سال جاری در بخش بانوان به میزبانی تهران برگزار می شود و آقایان در استان خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

متولی ووشو در استان البرز افزود: نفرات برتر این مسابقات به تیم ملی دعوت خواهند شد و امید می رود که ورزشکاران البرزی با توجه به کیفیت فنی بالای خود بتوانند سهمیه خوبی را کسب کنند.

سایه افکن درباره استعدادیابی این رشته در استان البرز گفت: فرایند استعدادیابی از هنرجویان این رشته در سالن آزادگان انجام شده است اما تاکنون با آموزش و پرورش تعاملی جهت استعدادیابی در مدارس انجام نشده است.

وی در پایان گفت: درصدد هستیم تفاهم نامه ای با آموزش و پرورش جهت آشنایی دانش آموزان با رشته ووشو در دو بخش تالو و ساندا انجام دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.