یزد - رئیس حوزه هنری یزد گفت: شهید علی خوش‌لفظ جانباز ۷۰ درصد جنگ تحمیلی پس از تحمل سال‌ها رنج جانبازی باپیوستن به یاران شهیدش به آرزوی دیرینه‌اش رسید.

شهادت آرزوی دیرینه‌ی شهید «علی خوش‌ لفظ» بود

محمدصادق کوچک‌زاده در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهارداشت: ایران اسلامی یکی دیگر از یادگاران دفاع مقدس را از دست داد علی خوش‌لفظ جانباز ۷۰ درصد جهاد هشت ساله که در دوران حیات پر برکتش نیز شهید زنده نامیده می‌شد پس از تحمل سال‌ها رنج جانبازی به یاران شهیدش پیوست و به آرزوی دیرینه‌اش رسید.

وی افزود: روحیه جهادی و ولایت‌مداری این اسطوره ایثار و پایداری همواره باید الگوی ما در زندگی و در راه صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی باشد.

کوچک‌زاده با بیان اینکه وی همرزم حاج احمد متوسلیان بود تصریح کرد: بی‌تردید ماجرای جانفشانی و رشادت‌های راوی کتاب ارزشمند «وقتی مهتاب گم شد» و همرزمانش به ویژه حاج احمد متوسلیان که در یزد او را (شیرمرد شیرکوه) می‌نامند، می‌تواند چراغ راه جوانان امروز و فردای انقلاب باشد. 

وی  شهادت این سرباز فداکار ولایت را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده محترم ایشان و همه رزمندگان و همرزمانش تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال علو درجات وی و تمامی شهدا را مسئلت می‌کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.