کرج- مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز گفت: شاخص توسعه اینترنت و فناوری اطلاعات در البرز ، در پایان سال ۹۵ با جهشی ۹ پله ای به رتبه پنجم رسیده است.

جهش ۹ پله ای البرز در توسعه اینترنت و فناوری اطلاعات

به گزارش قدس آنلاین، غلامرضا حمیدی در ستاد اقتصاد مقاومتی استان البرز که صبح امروز شنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: شاخص توسعه اینترنت و فناوری اطلاعات در البرز، در جایگاه ۱۴ بود که در پایان سال ۹۵ به رتبه پنجم رسیده است و برای این منظور ٩٠٠ میلیارد تومان در این حوزه هزینه شده است.

وی افزود: در این بخش تولید ۵۵ طرح را داشته ایم  و درصدد انتخاب ١٠ طرح برتر در این حوزه هستیم تا به عنوان شرکت های ملی از استان البرز فعالیت جدی خود را آغاز کنند.

حمیدی با اعلام اینکه  یکهزار و ۱۰۶ کسب و کارهای اینترنتی در استان البرز وجود دارد افزود: از ۴۴ هزار میلیارد تومان تولید ناخالص استان هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان به بخش آی سی تی بازمی گردد.

مدیر کل ارتباطات وفناوری اطلاعات البرز در پایان گفت: ۳۱ پروژه توسعه ای در حوزه کسب و کاهای فناوری اطلاعات استان البرز مطرح شده که از این میزان تاکنون ۱۲ پروژه محقق شده است، که این امر بستر اشتغال ۵ هزار نفر را فراهم می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.