۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
کد خبر: 580278

گیلان-رییس اداره محیط زیست شهرستان رشت گفت:حل معضل شیرابه سراوان اولویت کاری شهرداری قرار نگرفته است.

غول شیرابه در سراوان می‌دود

به گزارش قدس آنلاین، اصغر خودکار گفت:بازدید از روند کار شهرداری برای کاهش مشکلات جایگاه دفن زباله سراوان توسط کارشناسان اداره محیط زیست رشت به طور مستمر در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه غول شیرابه در سراوان می دود،اما اقداماتی که از سوی شهرداری رشت انجام می شود به زور این غول نمی‌چربد، افزود: بهسازی‌هایی در حال انجام است، اما باید اقداماتی اساسی انجام شود تا مشکل جایگاه دفن زباله سراوان رشت کاهش یابد.

خودکار خاطر نشان کرد: بزرگترین معضل جایگاه دفن زباله، سراوان شیرابه‌هایی است که از این جایگاه به رودخانه زرجوب رشت می‌ریزد و این همه آلودگی از زرجوب به طور مستقیم وارد تالاب انزلی می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات که از سوی شهرداری رشت در حال حاضر در حال انجام است،ادامه داد: نمی توان انتظار داشت، با چنین گامهایی که برداشته می‌شود ،سراوان از بحران نجات یابد.  

رییس اداره محیط زیست شهرستان رشت با بیان اینکه مدیریت پسماند در اولویت‌های کاری شهرداری رشت نیست ،خاطر نشان کرد: مدیریت پسماند و حل مشکل شیرابه سراوان باید در اولویت کاری شهرداری رشت قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر به دلیل سردی هوا و بارندگی جمعیت حشرات در این جایگاه کم شده است،تصریح کرد: اما بارندگی میزان تولید شیرابه زباله این جایگاه را افزایش خواهد داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.