کرج- نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی کرج گفت: بیش از ۹۰ درصد نمایندگان مردم در مجلس به فکر درآمد دولت نیستند و تنها درصدد جذب اعتبار اند.

۹۰ درصداز نمایندگان درصدد جذب اعتبار هستند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عزیز اکبریان در ستاد اقتصاد مقاومتی استان البرز که صبح امروز شنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: وزیر ارتباطات نقش مثبتی در جهت افزایش درآمد دولت در ماههای اخیر داشته است.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افزایش کارکنان دولت باید مورد توجه قرار گیرد گفت: پول افرادی که زیر ۲۰۰ میلیون سرمایه گذاری در موسسات مالی داشته اند تا عید پرداخت می شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر سرمایه مردم فعال نشود در بخش دلالی هزینه خواهد شد و بدون شک فعالسازی بورس در جهت رفع مشکلات یاد شده نقش موثری دارد.

اکبریان با بیان اینکه ۴ درصد جمعیت کشور در البرز ساکن هستند، تصریح کرد: مهاجرت بی شمار به این منطقه مشکلات عدیده ای را به همراه دشته است.

وی در ادامه گفت:۴ هزار واحد تولیدی در البرز وجود دارد و همچنین بزرگترین مرکز قطعه سازی کشور در این استان واقع شده است.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه برخی بانک از ابتدای سال نسبت به ارائه تسهیلات اقدامات لازم را انجام نداده اند ادامه داد: جلسات اقتصاد مقاومتی باید با پیشرفت بیشتری در کشور از جمله استان البرز همراه باشد.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بزرگترین بازدارنده در این خصوص سیستم اداری است که رفع مشکلات مذکور به همت همگانی و همکاری همه جانبه نیاز دارد.

وی با اشاره به اینکه محمود واعظی وزیر وقت قول مسافرشدن فرودگاه پیام را مطرح کرده گفت: امیدواریم این مهم محقق و میسر شود از طرفی دیگر تعیین و تکلیف قراردادهای منطقه ویژه اقتصادی پیام نیز باید انجام گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.