افشین پیروانی کاپیتان پیشین پرسپولیس به عنوان مدیر جدید این تیم انتخاب شد.

تغییرات یکباره در پرسپولیس/ خوردبین قائم مقام شد/ افشین پیروانی مدیر جدید سرخپوشان

به گزارش قدس آنلاین، افشین پیروانی که سابقه بیشترین تعداد کاپیتانی را در تیم فوتبال پرسپولیس داشته است، به عنوان مدیر تیم فوتبال باشگاه انتخاب شد. این در حالی است که محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس هم به عنوان قائم مقام ورزشی باشگاه پرسپولیس انتخاب شد.

پیروانی امروز شنبه همراه با سرپرست باشگاه پرسپولیس در محل تمرین حاضر و به کادر فنی و سرخپوشان معرفی شد.

در مراسم معارفه با اشاره به سوابق طولانی پیروانی در پرسپولیس و تیم ملی و کاپیتانی او اعلام شد از این پس مسئولیت تیم در خارج از زمین فوتبال بر عهده وی خواهد بود.

او که دانش آموخته تا سطح دکترای تربیت بدنی و لیسانس حرفه‌ای مربیگری (پرولایسنس) از فیفا است، سابقه مربیگری و سرمربیگری را هم در پرسپولیس داشته است.

یکی از آخرین مسئلیت‌های وی نیز مدیریت اجرایی تیم ملی بوده است. در جریان این معارفه، برانکو ایوانکوویچ نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های محمود خوردبین از حضور افشین پیروانی ابراز خوشحالی کرد.

وی گفت: او از شاگردان خوب خود من در تیم ملی بود. او را به خوبی می‌شناسم. ضمن اینکه از چهره‌های شناخته شده و با ارزش در فوتبال ایران است. او در پرسپولیس جزو نفراتی بوده که بیشترین بازی و کاپیتانی را انجام داده است. به این ترتیب بازیکنان هم می‌توانند مسائل خود را با او در میان بگذارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.