سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه مهم نیست صنعت نفت در مرحله قبل پرسپولیس را حذف کرده است، گفت: دیدار سختی داریم و باید در سطح بالایی با نفت بازی کنیم.

شفر: باید ۶ گل مقابل العین را جبران کنیم

به گزارش قدس آنلاین، وینفرد شفر در نشست خبری پیش از بازی استقلال با صنعت نفت آبادان گفت: فردا مقابل تیم خیلی خوبی بازی داریم. تیم صنعت نفت را آنالیز کرده ایم. باید در سطح خیلی خوبی بازی کنیم.

وی افزود: به هوادارانمان در بازی فردا نیاز داریم. خودمان را برای بازی با نفت آماده کرده ایم و شرایط خوبی داریم.

سرمربی استقلال درباره بازی پرسپولیس با صنعت نفت و شکست سرخپوشان در دیدار حذفی مقابل نفت، تاکید کرد: برای ما مهم نیست که نفت در مرحله قبل پرسپولیس را برده است. آنها محکم بازی می کنند، خوب پرسپولیس را پرس کردند و نتیجه خوبی هم گرفتند. ما هم تیم خوبی هستیم. باید در بهترین سطح بازی باشیم. این دیداری راحت برای ما نیست.

شفر ادامه داد: برای من غافلگیر کننده است که چرا صنعت نفت در بالای جدول نیست.

وی در خصوص اضافه شدن محسن کریمی و بهنام برزای به استقلال گفت: امروز و امشب دوباره فیلم بازی حریف را آنالیز می کنم و فردا صبح تصمیم می گیرم چه کسی بازی کند. خوشحالم این دو بازیکن در لیست ما هستند. محسن در تمرینات خیلی خوب عمل می کند؛ همینطور بهنام. بهنام زمان بیشتری نیاز دارد تا در شرایط بازی قرار بگیرد.

سرمربی استقلال در پاسخ به سئوالی درباره وضعیت سجاد شهباززاده گفت: سجاد مصدوم است. او چند روز پیش بیمارستان بود و فردا هم در لیست نیست.

شفر در خصوص احتمال اضافه شدن پژمان منتظری به تیم و کار سخت شفر برای انتخاب ترکیب استقلال، تاکید کرد: منتظری بازیکن ملی است. خوشحالم پژمان بازگشته است. او با بازیکنان جوان مدام صحبت می کند و خوشحالم که در تیم است. باید ببینیم فردا چه می شود.

وی درباره جذب مهاجم جدید استقلال و اینکه آیا این مهاجم داخلی است یا خارجی؟ گفت: مدیرعامل باشگاه پیگیر این موضوع است و مطمئنم خیلی زود کارهای این بازیکن انجام می شود. مطمئنا این بازیکن خیلی زود به جمع ما اضافه خواهد شد. من یکی دو بازیکن دیگر هم مدنظر دارم تا به جمع ما اضافه شوند. ما مسابقات زیاد و سختی را در پیش داریم. می خواهیم خیلی در آسیا هم خوب باشیم. قبلا هم گفته بودم باید باخت ۶ بر یک مقابل العین که سال گذشته رخ داد را جبران کنیم. مدیرعامل باشگاه نظر مرا می داند و به من هم گفته است که می خواهد این اتفاق هم بیافتد.

سرمربی استقلال درباره اینکه جذب مهاجم زمان زیادی برده و بر خلاف صحبتهایش «خیلی زود» صورت نگرفته است، گفت: من هم امیدوارم که یک مهاجم زودتر به جمع ما اضافه شود. همه چیز در دست باشگاه است. آن بازیکن هم منتظر است و باشگاه دارد کار را انجام می دهد تا بازیکن بیاید.

خبرنگاری از وینفرد شفر درباره وضعیت مجتبی جباری و صحبتهای حسن زمانی عضو هیات مدیره باشگاه در این خصوص سئوال کرد که مدیررسانه ای استقلال اعلام کرد فقط به سئوالات مربوط به بازی فردا پاسخ داده می شود!

شفر در پایان به خبرنگاران توصیه کرد بازی ال کلاسیکو را هم حتما ببینند!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.