رشتخوار -سرپرست کمیته امداد رشتخوارگفت: در سال جاری از تعهدات کمیته امداد شهرستان رشتخوارجهت ایجاد ۲۶۰ شغل برای محرومین تا کنون این نهاد ۲۸۱ شغل در سطح شهرستان ایجاد کرده است که پیش‌بینی می شود تا پایان سال جاری تا ۶۰۰ شغل برای محرومان در سطح شهرستان ایجاد شود.

کمیته امداد رشتخوار تا پایان سال جاری ۶۰۰ شغل ایجاد می کند

مجید حسین زاده عصر امروز به قدس آنلاین گفت: حدود ۶۸ درصد منابع وام این نهاد حمایتی بخاطر  نداشتن ضمانت‌هایی بانکی در شهرستان بلاتکلیف مانده است.

وی افزود: از ۱۰۰ درصد اعتبارات منابع وام تعلق گرفته به محرومین تحت پوشش  کمیته امداد شهرستان رشتخوار تنها ۳۲ درصد جذب و ۶۸ درصد منابع ما با مشکل ضمانت‌های بانکی در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

حسین زاده  در خصوص رفع محرومیت در بخش چهارده از توابع جنگل شهرستان رشتخوار گفت: با همکاری بانک رسالت به‌ زودی با حضور کارشناس این بانک در مناطق محروم چهارده در بخش جنگل رشتخوار کار اعطاء ۴۵ وام ۱۰ میلیونی قرض الحسنه، برای اشتغال زایی ۴۵ نفر از افراد نیازمند در این منطقه انجام می‌شود.

وی یادآور شد: در راستای حمایت از دانش‌آموزان نیازمند شهرستان امسال کاری که انجام شد، هر دانش‌آموزی  نیازمند در سطح شهرستان با ارائه گواهی از مدارس خود، مبلغ ۱۲۰ هزار تومان دریافت کرد.

سرپرست کمیته امداد شهرستان رشتخوار از کمک ۱۲۰ هزار دانش آموزان تحت پوشش، تهیه ۲۷ سری جهیزیه  نوعروسان واهدا ۲۲ تخته فرش اهدایی  توسط خیر مشهدی  و توزیع آن در مناطق محروم بخش جنگل خبر داد.

به گفته وی در شهرستان  رشتخواربیش از ۶ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.