کرمان- استاندار کرمان گفت: اگر مدیری مرتکب خلاف و یا خطایی شد، باید از مردم عذرخواهی کند و شفافیت به نحوی باشد که هیچ فردی نتواند، تخلف کند.

مدیران مقصر از مردم عذرخواهی کنند/ رفت و آمد ۶۰۰ هزار اتباع بیگانه از مسیر کرمان

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا رزم‌حسینی صبح امروز در دیدار امام جمعه کرمان با استاندار و معاونان وی، مدیران ستادی و مشاوران استانداری اظهار داشت: شاهد این امر هستیم که در استان کرمان عقلانیت سیاسی با حضور فعالان سیاسی معتقد به نظام ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه هرچه شفافیت و صداقت مدیران بالاتر باشد، اعتماد مردم هم افزایش می‌یابد، بیان داشت: اگر مدیری مرتکب خلاف و یا خطایی شد، باید از مردم عذرخواهی کند و شفافیت به نحوی باشد که هیچ فردی نتواند، تخلف کند.

استاندار کرمان با تأکید بر اینکه در این استان توسعه مشی میانه‌روی و مثلث توسعه اقتصادی را دنبال می‌کنیم، اضافه کرد: ائمه جمعه به عنوان ناظران طرح مثلث توسعه اقتصادی نقش به‌سزایی ایفا می‌کنند.

رزم‌حسینی با بیان اینکه توسعه وحدت سیاسی برای کار و مبارزه با فقر و جهل از دیگر اولویت‌های استان کرمان است، تصریح کرد: مدیریت جهادی مبتنی بر درایت و تدبیر را اولویت کاری خود در استان می‌دانیم.

وی ابراز داشت: تلاش ما بر این است که در دولت دوازدهم نهاد اقتصاد مقاومتی پایدار را در استان کرمان ایجاد کرده و ثابت کنیم با حکومت دینی می‌توان، سبک مدیریتی جدیدی را به کشور معرفی کنیم.

رزم‌حسینی اذعان داشت: هیچ مدیری در جمهوری اسلامی به دلیل جسارت، شجاعت و ریسک‌پذیری خود محکوم نمی‌شود، بلکه مدیرانی محکوم می‌شوند که بیت‌المال را تضییع کرده‌اند.

وی از حضور ۳۰۰ هزار اتباع مقیم در استان کرمان خبر داد و افزود: سالانه ۶۰۰ هزار نفر از اتباع بیگانه از مسیر استان کرمان رفت و آمد می‌کنند ، همچنین از ائمه جمعه درخواست می‌شود، فرهنگ خوداشتغالی را به جوانان انتقال دهند.

رزم‌حسینی یادآور شد: یک‌هزار و ۳۴۷ میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت وام‌های چهار درصد داریم که فرصت بسیار خوبی برای اشتغال جوانان و توسعه فرهنگ اقتصاد مقاومتی است.

استاندار کرمان بیان داشت: طرح نجات به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی طی دو مرحله به صورت پایلوت در مناطق حاشیه شهر کرمان اجرایی شده و تاکنون نتیجه خوبی داشته است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.