کرج- رئیس هیئت دوومیدانی استان البرز گفت: به دلیل نبود اعتبار لازم ۲ پیست اصلی دوومیدانی این استان در شرایط نامساعدی به سر می برد.

شرایط نامساعد پیست های دوومیدانی استان البرز

محمد مرادی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: پیست ورزشگاه شریعتی علیرغم پیگیری های فراوان واجرای زیرسازی  همچنان روکش نشده و رایزنی ها برای تامین اعتبار آن ادامه دارد.

وی تصریح کرد: پیست مجموعه ورزشی انقلاب کرج نیز نیاز به تعمیرات اساسی دارد که آن هم به سرانجامی نرسیده و علیرغم پیگیری های فراوان همچنان با نواقص و ایرادات بسیار خدمات می دهد.

مرادی ادامه داد: درحال حاضر اداره کل ورزش و جوانان نیز خود با مشکلاتی مواجه است و نمی تواند رشته دوومیدانی را در استان البرز آنچنان که توقع می رود مورد حمایت قرار دهد.

رئیس هیئت دوومیدانی البرز به اهمیت توجه به این رشته در استان البرز اشاره کرد و گفت: بدون شک استان البرز را در رشته دوی استقامت یکی از قدرت های برتر کشور محسوب می شود.

مرادی ادامه داد: ورزشکاران مستعدی در سطح استان وجود دارند که در مسابقات بین المللی افتخار آفریده اند و این وظیفه اداره ورزش و هیئت دوومیدانی است که از آن ها حمایت کند.

وی درباره اهمیت کشف استعدادهای جدید برای هیئت دوومیدانی گفت: تاکنون در بخش استعدادیابی برنامه های خوبی انجام شده است و از ورزشکاران مستعد در مسابقات کشوری استفاده می شود.

رییس هیئت دوومیدانی استان البرز افزود: به طور حتم برای ادامه روند موفقیت می بایست به بحث استعدادیابی توجه بیشتری شود و قصد داریم باتوجه به تعاملی که با آموزش و پرورش ایجاد شده است، رشته دوومیدانی را در مدارس استان توسعه داده و ورزشکاران مستعد را شناسایی کنیم.

وی درباره برگزاری لیگ دوومیدانی در استان البرز گفت: لیگ سرداران در دوبخش میدانی و صحرایی در استان برگزار می شود که هر ساله مسابقات میدانی در فصل تابستان و مسابقات صحرایی در فصل زمستان انجام می شود.

رئیس هیئت دوومیدانی در پایان تاکید کرد: استان البرز سرشاراز استعداد است و بدون شک با تامین منابع مالی  وتقویت زیرساخت ها ورزشکاران البرزی در مسابقات داخلی و بین المللی حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.