یزد - اولین جشنواره ملی فیلم کوتاه امید یزد با ارسال ۶۹۴اثر به دبیرخانه این جشنواره شامگاه شنبه با حضور هنرمندان و مسئولان شهرستانی و استانی به همراه اکران نمایش ویژه و برگزاری نشست تخصصی در سینما تک یزد آغاز به کار کرد.

۶۹۴ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی فیلم کوتاه امید یزد ارسال شده است

دبیرجشنواره ملی فیلم کوتاه امید با بیان این خبر در گفتگو با خبر نگار قدس آنلاین اظهارداشت : بیش از ۶۹۴ اثر به دبیرخانه ارسال شده که از این تعداد ۱۳۱ اثر مربوط به بانوان و ۵۶۳ اثر مربوط به آقایان می باشد.

هادی هادی نسب افزود: استان تهران با ۲۴۲ اثر دارای بالاترین میزان اثار رسیده شده می باشد و پس از تهران ، استان یزد با ۸۱ اثر، اصفهان با ۴۸ اثر و گیلان با ۴۳ اثر به ترتیب بیشترین آثار را به خود اختصاص داده اند .

مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد تصریح کرد: فراخوان این جشنواره از ۱۵ مرداد اغاز شده و این ازجشنواره از یکشنبه سوم تا پنجم دیماه با حضور تولید کنندگان آثار برگزار می شود .

هادی نسب درخصوص داوری این جشنوواره گفت: با داوری‌های صورت گرفته، ۱۰ اثر مستند، ۱۳ اثر داستانی، ۱۶ اثر تلویزیونی و پنج اثر غیر حرفه‌ای و مردمی توانستند به مرحله نهایی جشنواره راه پیدا کنند .

دبیر این جشنوارافزود: مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور مسئولان استانی شامگاه  سه شنبه با تجلیل از نفرات برگزیده برگزار این  دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه امید رسما به کار خود پایان می‌دهد.

هادی نسب در مورد اهداف برگزاری این جشنواره گفت : ترغیب هنرمندان به تولید فیلم نامه ، کشف استعدادهای نو و ارتقای فرهنگ و دانش عمومی در موضوع مدیریت بحران، حوادث و تقویت فرهنگ ایمنی و پیشگیری ، و ایجاد انگیزه در فیلم سازان از اهداف برگزاری جشنواره می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.