کرج- مدیرکل محیط زیست استان البرز با تاکید براینکه ظرفیت های قانونی و اختیارات خوبی برای حفاظت از محیط زیست در استان ها دیده شده است گفت: دستگاه های کم کار در موضوع محیط زیست شناسایی و به مردم معرفی خواهند شد.

دستگاه های کم کار البرز در موضوع محیط زیست به مردم معرفی می شوند

فردین حکیمی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: جدی ترین چالش ما در حوزه زیست محیطی استان البرز به ترتیب آلودگی هوا و مدیریت پسماند است.

وی افزود: کارگروه محیط زیست استان البرز با حضور دستگاه های مرتبط شکل گرفته و وظایف وماموریت های آنها به شکل شفاف تعیین وابلاغ شده است.

حکیمی با بیان اینکه در موضوعات مهمی چون آلایندگی و محیط مردم مطالبات خود را از سازمان محیط زیست طلب می کنند گفت: این در حالی است که ادارات ونهادهای مختلفی در این موضوع دخیل هستند و باید آنها نیز خود را در این موضوع سهیم بدانند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز تصریح کرد: اخیرا با استاندار البرز در این خصوص مذاکراتی صورت گرفت و مقرر شد ارگان های ذیربط در موضوع آلودگی هوا و مدیریت پسماند گزارش کاری خود را ارائه کنند و ما نیز با بررسی آنچه رقم خورده است اطلاع رسانی لازم را صورت دهیم ودستگاه های کم کار را به مردم معرفی کنیم.

وی در ادامه گفت: در موضوع هوای پاک ۱۵ دستگاه تکلیف قانونی دارند و از مردادماه که این قانون ابلاغ شده است محیط زیست استان با دقت وظایف محوله به دستگاه ها را رصد کرده و آنها را بررسی می کند.

حکیمی در پایان گفت: متاسفانه علیرغم همه تلاش های صورت گرفته و وظایف قانونی که به دستگاه های مختلف اجرایی ابلاغ شده اما مقوله محیط زیست گاها اولویت آخر محسوب می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.