کرمان - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در همایش کلانتری و پاسگاه های فرماندهی انتظامی استان گفت: در دنیایی زندگی می کنیم که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، فرماندهی نیروهای مسلح به عهده فردی عالم، دانشمند، حکیم، مجتهد و مصلح است و نیروهای مسلح ما تحت زعامت ایشان در این حوزه ماموریتی انجام وظیفه می نمایند.

فرماندهی نیروهای مسلح به عهده فردی عالم، دانشمند، حکیم، مجتهد و مصلح است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی صبح یکشنبه در همایش کلانتری و پاسگاه های فرماندهی انتظامی استان، گفت: نیروهای مسلح بویژه نیروی انتظامی از سه پشتوانه بزرگ برخوردار هستند که هر کدام، موقعیت ممتازی را در بین نیروهای مسلح فراهم کرده و موجب شده تا نیروی انتظامی را در بین نیروهای مسلح متمایز نماید.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان ایمان به خدا، اطاعت از فرماندهی کل قوا و پشتوانه مردمی را سه اصل مهم در بین نیروهای مسلح بویژه مجموعه نیروی انتظامی عنوان کرد و افزود: کمتر نیروهای مسلحی در دنیا با ایمان به خدا در محل کار خود حاضر می شوند اما نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با قصد قربت و نگاه ایمانی، خودشان را در محل کارشان حاضر و ناظر می ببینند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان خاطرنشان کرد: در دنیایی زندگی می کنیم که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، فرماندهی نیروهای مسلح به عهده فردی عالم، دانشمند، حکیم، مجتهد و مصلح است و نیروهای مسلح ما تحت زعامت ایشان در این حوزه ماموریتی انجام وظیفه می نمایند.

امروز احساس امنیت از خود امنیت مهمتر است

استاندار کرمان نیز در این همایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای والامقام، افزود: امنیت پایدار کنونی کشور مدیون ایثارگری ها و خون های پاک شهداست.

وی یادآور شد: نیروی انتظامی طی چهار سال گذشته خدمات قابل قبولی را در سطح استان انجام داده است و همین امر موجب بهبود شاخص های امنیتی شده است.
علیرضا رزم حسینی استمرار حرکت های اقتصادی در استان را در ارتقاء شاخص های امنیتی استان موثر دانست و تصریح کرد: طی دولت یازدهم در استان کرمان، دستگاه های امنیتی در مقابله با اجتماعات کارگری هیچگونه برخورد فیزیکی نداشته و با گفتگو، مهربانی و تدبیر این موضوعات را حل و فصل نموده اند.

وی با اشاره به اینکه خلق تکنولوژی های جدید، ابزارهای امنیتی خوبی را پدید آورده که متناسب با آن تهدیداتی بوجود می آید که نیازمند تدبیر دستگاه های امنیتی است، گفت: امروز احساس امنیت از خود امنیت مهمتر است.

استاندار کرمان با تاکید براینکه توسعه و پیشرفت ابزارهای بشری موجب می شود به همان میزان ماموریت دستگاه های امنیتی متفاوت باشد، افزود: در جامعه کنونی پلیس پناهگاه اصلی مردم است و در نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز به این جایگاه توجه شده، البته در مسائل لجستیکی و تامین اجتماعی مشکلاتی وجود دارد که امید است در این زمینه نیز تدبیر شود.

رزم حسینی یادآورشد: مردم کشورمان از سطح شعور بالایی برخوردارند و قریب به ۵۰ میلیون ایرانی در شبکه های اجتماعی عضو هستند، اما بسیاری از این افراد تحت تاثیر بخش های منفی این فضا قرار نگرفته اند.

استاندار کرمان به سفر یک روزه محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور به استان کرمان و بازدید وی از مناطق زلزله زده کرمان اشاره کرد و گفت: پرواز حامل مسئولین کشوری غروب شنبه به زمین نشست و پس از بازدید از مناطق زلزله زده شهرستان کوهبنان و گفتگو با مردم، تجربه خوبی کسب شد که می توان شبانه نیز از مناطق زلزله زده سرکشی کرد.

رزم حسینی با تاکید براینکه ادبیات در مسیر گفتگو بسیار مهم است، افزود: اگر رفتار مسئولین با همدلی، همزبانی و همدردی باشد، مردم می پذیرند و آن مقام مسئول را از خودشان می دانند.

برخورد با عاملین شرارت در منطقه رودبار جنوب

فرمانده انتظامی استان کرمان نیز در این همایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای والامقام بویژه آخرین شهید مدافع وطن، ستوان یکم محمدرضا خاوش زاده که بتازگی در درگیری با اشرارمسلح در رودبارجنوب به شهادت رسیده است، گفت: به زودی شاهد برخورد با عاملین شرارت در منطقه رودبار جنوب خواهیم بود.

سردار بنی اسدی فر، اشراف اطلاعاتی بر کانون های مفسده متناسب با اقدامات پیشگیرانه پلیس را از اهداف این همایش یکروزه عنوان کرد و افزود: این همایش بر مبنای بررسی تهدیدات و چالش های پیش روی برنامه های پلیس به صورت سالیانه برگزار می شود.

وی با تاکید بر فراهم آوردن شرایط برای استفاده بهینه از ظرفیت های برون سازمانی، یادآورشد: امکانات مجموعه نیروی انتظامی بدلیل حساسیت ها و حجم کار، محدود است لذا مجبور به همراه نمودن سایر دستگاه ها با این رده انتظامی هستیم.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: زلزله های اخیر در استان موجب شد توجه مسئولین به مسائل امنیتی دو چندان شود.

سردار بنی اسدی فر با تاکید براینکه نیروی انتظامی با هرآنچه که در توان دارد برای برقراری امنیت در جامعه تلاش خواهد کرد، خاطرنشان کرد: برای هر رده انتظامی به صورت سالیانه یک کارنامه ای تهیه می شود که باید مطابق با آن اقدام شود اما بر مبنای واقعیت، نیروهای انتظامی جلوتر از کارنامه رده ای حرکت می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.