کرمان - معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: کارت ویژه خرید یارانه ای کتاب با ٢٠ درصد تخفیف در اختیار دانشجویان،طلاب، اساتید، اعضای هیات علمی، مدرسان حوزه و سایر اشخاص حقیقی قرار می گیرد.

پیش فروش بن تخفیف نمایشگاه کتاب کرمان آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان کرمان، وحید محمدی افزود: در راستای سیاست های ترویج کتاب و کتابخوانی و حمایت از نشر استان در ایام برپایی شانزدهمین نمایشگاه کتاب استان، کارت ویژه خرید یارانه ای کتاب با ٢٠ درصد تخفیف از صبح امروز (یکشنبه) در اختیار دانشجویان، طلاب، اساتید، اعضای هیات علمی، مدرسان حوزه و سایر اشخاص حقیقی قرار می گیرد.

محمدی ادامه داد: متقاضیان به منظور صرفه جویی در وقت و دریافت خدمات بهتر در نمایشگاه کتاب می توانند بن کارت های تخفیف را قبل از شروع نمایشگاه از طریق سامانه عضویت  به نشانی http://bon.tibf.ir تهیه نمایند.

 محمدی تاریخ پیش فروش بن تخفیف نمایشگاه کتاب کرمان ٣ تا  ٩ دی اعلام کرد.

وی از مبلغ خرید بن کتاب به شرح ذیل خبر داد: اقشار عادی تا مقطع فوق دیپلم و طلاب علوم دینی سطح یک ٥٠٠,٠٠٠ ریال و مبلغ واریزی ٤٠٠.٠٠٠ ریال -  مقطع لیسانس به بالا، طلاب علوم دینی سطح دوم به بالا١,٠٠٠.٠٠٠ ریال و مبلغ واریزی،٨٠٠.٠٠٠ریال

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.