کرمان - رییس دادگاه عمومی بخش جازموریان از ورود دستگاه قضائی به مشکلات شبکه آب رسانی بخش جازموریان خبر داد وافزود: مسئولان بایستی در کوتاه ترین زمان نسبت به تامین آب شرب سالم مردم منطقه اقدام نمایند.

ورود دستگاه قضائی به مشکلات شبکه آب رسانی بخش جازموریان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کرمان، محمد فروغی اظهار داشت:دستگاه قضائی با عنایت به بند ۲اصل ۱۵۶قانون اساسی که احیای حقوق عامه یکی از وظایف عام قوه قضائیه می باشد و همچنین با توجه به بند ۹ اصل سوم قانون اساسی جهت رفع تبعیضات ناروا و ایجاد امکانات عادلانه برای تمامی افراد،به طور جدی رسیدگی به این موضوع را در دستور کار قرار داده است.

وی خاطرنشان ساخت: طراحی شبکه آبرسانی این شهر مربوط به بیش از دو دهه قبل می باشد و طی این سال ها علیرغم افزایش چندین برابری جمعیت،شبکه آبرسانی توسعه نیافته است که منجر به شکستگی های متعدد در شاه لوله های اصلی وآلوده شدن آب  گردیده است.

این مقام قضائی ادامه داد:پس از نمونه برداری از آب منطقه،وبنا به اعلام مرکز بهداشت آب شرب منطقه ناسالم وغیر بهداشتی می باشد.

وی گفت:پس از معاینات محلی و برگزاری جلسات متعدد با شبکه بهداشت پرونده قضائی در این زمینه در دادگاه عمومی زهکلوت تشکیل شده است.

وی به اقدامات ارزشمند قاضی مهرانفر،دادرس دادگاه عمومی زهکلوت در این زمینه اشاره کرد وگفت:با پیگیری های به عمل آمده اداره آب وفاضلاب بخش جازموریان راه اندازی شده است.

شایان ذکر است شهر زهکلوت از جمله مناطق محروم و کم برخوردار جنوب استان کرمان می باشد که بالغ بر ۱۰هزار دانش آموز با تعداد ۱۶۵مدرسه می باشد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.