سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: انتظار یک بازی سخت در برابر فولاد خوزستان را داشتم.

گل دوم را می زدیم فولاد ناک اوت می شد/ بدون طارمی امتیازات بیشتری گرفته ایم

به گزارش قدس آنلاین، برانکو ایوانکوویچ عصر امروز پس از تساوی تیمش در برابر فولاد خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: انتظار داشتم در اهواز و در برابر فولاد خوزستان یک بازی سخت را پشت سر بگذاریم و واقعاً نیز اینگونه شد.

وی افزود: در این دیدار شاهد یک بازی سخت و هجومی از سوی هر دو تیم بودیم چرا که تیم میزبان محکوم به پیروزی در برابر ما و ما نیز برای اثبات موقعیت خود به دنبال پیروزی بودیم.

ایوانکوویچ ادامه داد: به نظر می‌رسد نتیجه تساوی، منطقی باشد چون هر دو تیم تلاش خوبی از خود به نمایش گذاشتند. البته ما هنگامی‌که با یک گل از حریف جلو بودیم راه‌هایی برای باز کردن مجدد دروازه حریف به دست آوردیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: هنوز تا پایان فصل راه زیادی در پیش داریم و نتایج غیرمنتظره فراوانی در پیش رو خواهیم داشت ولی تساوی در این بازی عادلانه بود.

ایوانکوویچ در خصوص عملکرد بازیکنانش در این بازی نیز گفت: در نیمه دوم به بازیکنان خودم در رختکن گفتم که به دنبال زدن گل دوم باشند و برای این کار هم برنامه داشتیم ولی تیم میزبان با شجاعت تمام در این بازی ظاهر شد. به بازیکنان گفتم اگر گل دوم را به حریف بزنیم کار آنها را یکسره خواهیم کرد و قطعاً برنده می‌شویم.

وی در خصوص بسته شدن پنجره نقل و انتقالات بازیکنان برای پرسپولیس نیز گفت: من هیچ ترسی از این بابت ندارم چرا که ما بازیکنان خوبی در داخل زمین و روی نیمکت داریم. امروز در حالی ما بازی کردیم که چهار بازیکن ما به نام‌های طارمی، ماهینی، نوراللهی و امیری را در اختیار نداشتیم. به همین دلیل عقیده دارم به رغم بسته شدن پنجره نقل و انتقالات برای تیم ما، بازیکنان خوبی داریم و سعی می‌کنیم آنها را حفظ کنیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص نداشتن زمان استراحت کافی و خستگی بازیکنان پرسپولیس که این مسئله در بازی با فولاد خود را نشان داد نیز گفت: واقعیت همین است که ما در سخت‌ترین موقعیت خود قرار داریم. قبل از بازی با صنعت نفت در جام حذفی، حریف ۱۰ روز فرصت استراحت داشت درحالی‌که ما چهار روز وقت استراحت داشتیم. امروز هم وضع همین‌گونه بود و ما برای این بازی تنها پنج روز استراحت کردیم درحالی‌که فولادی‌ها برای ابن بازی یک نیم‌فصل را به‌صورت کامل استراحت کردند.

برانکو افزود: این مسئله باعث شده شادابی بازی‌ها ما کم شود ولی بازیکنان ما می‌دانند که چه روزهای سختی در پیش رو داریم و اکنون چاره‌ای نداریم جز اینکه سعی خود را بکنیم که توان خود را برای نیم‌فصل دوم بالا ببریم. باید با این مشکلات کنار بیانیم چون راه دیگری نداریم.

وی در خصوص اینکه غیب طارمی نشاط را از خط حمله پرسپولیس گرفته است نیز گفت: من اصلاً با این نظر موافق نیستم. ما بدون طارمی نسبت به فصل گذشته امتیازات بیشتری هم گرفته‌ایم. در این مدت گل‌های زیادی زده‌ایم و حتی به لحاظ عملکرد نیز بهتر بوده‌ایم. البته بازیکنان ما برای این بازی خسته بودند و شادابی همیشگی را نداشتند اما به فولاد بابت این بازی تبریک می‌گویم چرا که آنها همیشه یک رقیب جدی برای ما به حساب می‌آیند ولی با وجود اینکه در این بازی ما را تحت فشار قرار دادند ولی موفق نشدند موقعیت چندانی روی دروازه ما خلق کنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد تمدید قراردادش با این تیم نیز گفت: به زودی همه چیز را متوجه خواهید شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.