سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید کولیبالی در دیدار امروز این تیم با نوع بازی خود تمام تیم را به هم ریخت.

ویسی: قطعا با کولیبالی برخورد خواهیم کرد

به گزارش قدس آنلاین، عبدالله ویسی، پس از دیدار امروز و شکست برابر تراکتورسازی تبریز در نشست خبری گفت: شرایط روحی و روانی بازیکنان ما مناسب نبود و آنها هنوز در فکر بازی قبل بودند اما در طرف دیگر تیم تراکتورسازی نسبت به جام حذفی ریکاوری خوبی کرده و به همین دلیل آماده این بازی بود. در خط دفاعی مشکل داشتیم. هم بازیکن محروم در این خط داشتیم و هم کولیبالی شب گذشته به ما پیوست.

او ادامه داد: در مجموع می توانم بگویم اگر پنالتی ما گل می شد اوضاع به نفع ما تغییر می کرد. امروز کولیبالی تیم ما را به هم زد چرا که هم اخراج شد هم پنالتی داد و هم باعث شد که سه بازیکن دیگر ما کارت زرد بگیرند و سه اخطاره شوند و بدین ترتیب برای بازی بعدی سه دفاع وسط خود را در اختیار نخواهیم داشت. او وضعیت ما را در بازی امروز به هم ریخت و دیگر بازیکنان را هم عصبانی کرد و مطمئنا با او برخورد خواهیم کرد.

ویسی درباره ادامه بازی های این تیم ادامه داد: هنوز برای نیم فصل دوم کاری نکرده‌ایم و اگر بتوانیم سه بازیکن جدید به تیم اضافه کنیم، کم کم خودمان را برای بازی‌های باقی مانده در جام حذفی و لیگ برتر آماده می‌کنیم. ۲۰ نفر از بازیکنان ما در ابتدای فصل از تیم جدا شدند و شرایط خوبی نداشتیم. در نیم فصل نخست ۱۴ امتیاز کسب کردیم و اگر در نیم فصل دوم هم بتوانیم ۱۴ امتیاز دیگر کسب کنیم، در لیگ می‌مانیم و هدف ما هم در مسابقه‌های امسال همین است تا ببینیم فصل بعد چه می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.