سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه مربی جامائیکایی به این تیم اضافه خواهد شد، گفت: بهترین هدیه‌ کریسمس را با برد مقابل صنعت نفت از بازیکنانم گرفتم.

شفر: بهترین هدیه را از بازیکنان گرفتم/ «کولی» قطعا به ایران خواهد آمد

به گزارش قدس آنلاین، وینفرد شفر پس از پیروزی چهار بر صفر امشب استقلال تهران در هفته شانزدهم لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان در مصاحبه ای تلویزیونی گفت: یکی از بهترین هدیه های کریسمس را گرفتم. امروز بازیکنانم چهار گل زدند و هدیه خوبی دادند. آنها شب گذشته هم جشنی برای ما گرفتند و برف شادی به سرم زدند و گفتند فردا بهترین هدیه را به شما می دهیم. 

سرمربی استقلال تصریح کرد: این بهترین بازی ما در لیگ بود ولی باید مراقب باشیم که مغرور نشویم.

وی افزود: از بازیکنانم تشکر می کنم. آنها زحمت زیادی کشیدند. همچنین به اعضای کادر فنی خودم هم تبریک می گویم. ما یک تیم متحد هستیم که برای بهتر شدن با هم تلاش می کنیم.

سرمربی استقلال تصریح کرد: از هواداران هم تشکر می کنم که همیشه ما را حمایت کرده اند. هر موقع مشکلی داشته ایم، با حمایت هواداران برطرف شده است. به امید ابراهیمی هم تبریک می گویم. او روز گذشته شرایط خوبی نداشت ولی با وجود این شرایط بازی کرد و خیلی هم خوب بود. محسن هم کریمی هم بازیکن خیلی خوبی است و خوشحالم که الان در لیست استقلال است.

شفر درباره منتفی شدن حضور میگوئل کولی در استقلال گفت: کولی قطعا می آید و منتظر انجام کارهای ویزایش هستیم.

وی درباره اینکه کولی گفته بود دلش نمی آید جاماییکا را ترک کند، گفت: خیر اینطور نیست. کارهای ویزای کولی در حال انجام است و او به جمع ما اضافه خواهد شد. 

شفر درباره رویارویی با صنعت نفت در جام حذفی هم گفت: صنعت نفت از تیم های خوبی است. آنها در ۲۰ دقیقه اول بازی توسط کرار جاسم ضربات ایستگاهی خوبی زدند ولی عملکرد حسینی هم عالی بود. این بازی فقط سه امتیاز داشت نه بیشتر. باید روی بازی بعدی تمرکز کنیم.

وی در خصوص تقویت تیمش در نیم فصل گفت: باید در سه جام بازی کنیم. مسابقات سختی خواهیم داشت. هر موقع قرارداد را امضا کردیم اعلام می کنیم کدام بازیکنان اضافه شوند.

سرمربی استقلال همچنین در نشست خبری بعد از بازی در جمع خبرنگاران گفت:  از تمام بازیکنانم تشکر می کنم. مخصوصا از امید ابراهیمی که دو روز مریض بود و مطمئن نبودیم بازی می کند یا نه. اما او یک کاپیتان واقعی است و شخصیت بسیار خوبی دارد. تمام بازیکنانم خیلی خوب بودند. دروازه بان تیممان مهار دیدنی روی ضربه ای که کرار زد داشت. بسیار با تمرکز بازی کردیم و همان کارهایی که در تمرینات و جلسات آنالیز انجام داده بودیم را در زمین هم اجرا کردیم.

وی درباره عملکرد استقلال افزود: همه ما می دانیم تنها با کار تیمی می توانیم موفق شویم. برای محسن کریمی خیلی خوشحالم که پس از مدتها آمد و بازی کرد. هر موقع در تمرینات او را می دیدم می گفتم امیدوارم هر چه زودتر به بازی ها برسد. از نیمکت نشینان تیم هم تشکر می کنم که در کنار زمین بودند. از خبرنگارها هم ممنونم که اخبار درستی ارائه می کنند.

سرمربی استقلال درباره اینکه با حضور برزای و کریمی باز هم دنبال بازیکن جدیدی هست یا خیر؟ گفت: ما فقط در لیگ بازی نمی کنیم و باید در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا هم حضور داشته باشیم. آقای افتخاری به خوبی می داند که بازیکن می خواهیم. امیدورم هرچه زودتر بازیکن جدید بیاید.

محمدحسین زرندی مدیر رسانه ای استقلال تهران که  ترجمه صحبت‌های شفر را نیز بر عهده دارد سئوال خبرنگاری مبنی بر شفاف‌سازی مذاکره اخیرش با مجتبی جباری را به سرمربی این تیم منتقل نکرد و  گفت: درباره بازی صحبت کنید تا آقای شفر هم صحبت کنند.

زرندی درباره سفر شفر به امارات هم خودش پاسخگو شد و به خبرنگاری گفت: او برای دیدار یک روزه با خانواده اش به امارات می رود تا در جشن کریسمس شرکت کند اما برای گفتگو با ایجنت  یا بازیکنی جلسه ای ندارد و خیلی زود باز می گردد.

وی درباره اینکه چرا بازیکنان استقلال در پشت محوطه جریمه به کرار جاسم فرصت استفاده از ضربات ایستگاهی را می دادند، تصریح کرد: با بازیکنانم صحبت کردم که این بازیکن را به کناره ها و سمت کرنر هدایت کنند اما فکر کنم بازیکنانم با دروازه بان تیم شوخی داشتند. آنها می گفتند می خواهیم آمادگی حسینی را بسنجیم و به همین خاطر به کرار موقعیت می دادند! اما من در مجموع از آنها راضی ام و فکر می کنم علی قربانی هم خیلی خوب توانست خلق موقعیت کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.