اهواز- رئیس اورژانس کشور گفت: آمار دقیقی از مصدومان حادثه انفجار شرکت خمیر دزفول نداریم.

آمار دقیقی از مصدومان حادثه انفجار شرکت خمیر دزفول نداریم

به گزارش قدس آنلاین، حسین کولیوند در گفت‌وگو با رسانه ملی درباره آخرین جزئیات انفجار شرکت خمیر مایه  واقع در شهرستان دزفول اظهار داشت: متاسفانه بعد از حادثه انفجار شرکت خمیر مایه در شهرستان دزفول نیروهای اورژانس ۵ مصدوم به مراکز درمانی منتقل کردند.

وی افزود: اورژانس بیمارستان کاملا آماده‌باش هستند به طوری که تخت‌های بیمارستان را برای امدادرسانی بیشتر برای درمان حادثه دیدگان تخلیه کرده است.

رئیس اورژانس کشور گفت: متاسفانه ازدحام جمعیتی طوری است که مانع امدادرسانی  و خدمات رسانی به حادثه دیدگان می‌شود و آتش نشانان نیز به راحتی نمی‌توانند به امر خدمات رسانی بپردازند بنابراین از شهروندان محترم درخواست داریم برای ارائه هرچه بهتر خدمات امدادی  همکاری لازم را داشته باشند.

وی در پرسش به پاسخی مبنی بر علت حادثه عنوان کرد: علت حادثه هنوز مشخص نشده و در زمان مشخصی توسط سازمان آتش‌نشانی مشخص می‌شود.

کولیوند با بیان اینکه هنوز اطلاعاتی مبنی بر تعداد افراد زیر آوار مانده و حادشه دیده مشخص نیست، گفت:در اسرع وقت با ارائه خدمات امدادرسانی اطلاعات تکمیلی در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

وی تصریح‌کرد: تا کنون ۵ مصدوم  به بیمارستان منتقل شده است که وضعیت خیلی بحرانی ندارند  اما یک الی دو نفر آن‌ها دچار ضربه و یک نفر دچار سوختگی شده است.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.