بازیکن تیم فوتبال سپاهان می گوید راه محرم نویدکیا و هادی عقیلی را می رود.

بهترین تیم نیم فصل دوم می شویم/ راه نویدکیا و عقیلی را می روم

به گزارش قدس آنلاین، علی کریمی کمتر مصاحبه می‌کند و در رسانه‌ها اثری از او نیست. راهی را می‌رود که پیش‌تر محرم نویدکیا، هادی عقیلی و احسان حاجی‌صفی رفته‌اند. حضور کمتر روی جلد و تاثیری بیشتر در زمین‌. به نظر این جزیی از مکتب سپاهان است که با نویدکیا آغاز شد، توسط هادی عقیلی و احسان حاجی صفی ادامه پیدا کرد و حالا علی کریمی آن را در دستور کار قرار داده است. هافبک موثر و ۲۴ ساله سپاهان که نه تنها بازوبند کاپیتانی سپاهان را بر بازو می‌بندد، بلکه یکی از بازیکنان موثر و کلیدی خط هافبک تیم ملی هم هست.

*نه مصاحبه‌ای انجام می‌دهی و نه در رسانه‌ها اثری از تو می‌بینیم. درست مثل محرم نویدکیا که او هم در سپاهان می‌درخشید اما سالی یک بار هم مصاحبه نمی‌کرد. البته تو مثل او در اوج جوانی به بازوبند کاپیتانی هم رسیده‌ای. فکر می‌کنم بتوانیم تو را با نویدکیا مقایسه کنیم. نظر خودت چیست؟


 اولا که مقایسه من با محرم اصلا درست نیست اما اوایل فوتبال من در سپاهان همراه شد با دوران اوج نویدکیا و البته هادی عقیلی. از این دو یاد گرفتم که روی تیم و فوتبال تمرکز کنم تا اینکه در رسانه‌ها باشم. محرم و هادی عقیلی بیشتر از اینکه بخواهند هر روز روی جلد روزنامه باشند و مصاحبه کنند، توانایی‌های‌شان را در زمین نشان می‌دادند. همینطور احسان حاجی‌صفی که به سختی می‌توان سالی ۲، ۳ مصاحبه از او دید. من هم راه آنها را ادامه می‌دهم و سعی می‌کنم بیشتر در زمین موثر باشم تا رسانه‌ها.


*البته تو بازوبند کاپیتانی را هم بر بازو می‌بندی. اتفاقی که به ندرت برای هم سن و سال‌هایت در لیگ ایران رخ می‌دهد.


 من در رده‌های پایه سپاهان، از نوجوانان گرفته تا امید همیشه کاپیتان بودم. در تیم امید ایران هم روزبه چشمی کاپیتان اول بود و من دوم. البته کاپیتانی مساله مهمی نیست، فقط یک وظیفه است که روی دوش بازیکنان قرار می‌گیرد و او باید به نحو احسن آن را انجام بدهد.


*فکر می‌کنی توانایی رهبری تیم در زمین را داری؟


 این را باید کادر فنی بگوید. من نمی‌توانم حرفی بزنم اما شاید این خصوصیت در وجودم بوده که بازوبند را به من داده‌اند.


*چند روز قبل کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی، نام تو را کنار نام ۴ بازیکن نوشت که در مقدماتی المپیک بازی کردند و البته حالا به مدارج بالا رسیده‌اند. مثلا در مورد تو به این نکته اشاره کرد که در تیم امید یک بازیکن کلیدی بودی و حالا در تیم ملی بزرگسالان نیز همینطور.


 آن گزارش را خواندم و خوشحالم که کنفدراسیون فوتبال آسیا تا این حد بازیکنان و مسابقات‌ مختلف را آنالیز می‌کند. امیدوارم بتوانم به جام جهانی بروم و همچنان یکی از بازیکنان تیم ملی باشم.


*گفتی جام‌جهانی. تو یکی از هافبک‌های مورد نظر کی‌روش هستی. پیش‌بینی می‌کنی به جام‌جهانی می‌روی یا نه؟


 پیش‌بینی که نه اما سعی می‌کنم در ادامه لیگ بهترین بازی‌هایم را انجام بدهم و در فرم خوبی باشم. این دیگر دست کی‌روش است که چه بازیکنانی را به تیم ملی دعوت کند. تاثیرات کی‌روش در تیم ملی مشخص است و من هم از او تشکر می‌کنم که از من در ترکیب استفاده کرده است.

*برگردیم به سپاهان. چرا نتایج دور از انتظاری کسب می‌کنید؟ مشکل سپاهان کجاست؟


 برخلاف بازی‌های باکیفیتی که در نیم فصل اول انجام دادیم، نتوانستیم به اندازه کافی امتیاز بگیریم. از حداکثر موقعیت‌ها برای گل زدن استفاده نکردیم و در حداقل موقعیت‌های حریف دروازه ما باز شد. نیم فصل دوم و با جذب شریفی، ادون حسنی و ابراهیم عالمه قطعا نتایج بهتری کسب خواهیم کرد. حتی قول می‌دهم عنوان بهترین تیم نیم فصل دوم را هم به دست بیاوریم.


*تو سابقه چند بار بازی زیر نظر کرانچار را داری. به نظرت او می‌تواند سپاهان را از این بحران نجات بدهد؟


 کرانچار با کارنامه‌ای که دارد اثبات شده است. در کرواسی انواع و اقسام جام‌ها را گرفته و در ایران هم دو قهرمانی به دست آورده. فکر می‌کنم با حمایت همه جانبه از سوی هواداران و مدیریت باشگاه می‌توانیم نتایج را جبران کنیم. باید از هواداران سپاهان که این اوضاع را تحمل کردند تشکر کنم. امیدوارم آنها بیشتر حمایت کنند چون به حضورشان نیاز داریم. مدیریت باشگاه و هیات مدیره هم زحمات زیادی می‌کشند و امیدوارم بدشانسی دست از سر ما بردارد و بتوانیم سپاهان را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.