شهرکرد-نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: روز به روز درصد پیچیدگی ها و فتنه افکنی های دشمنان علیه انقلاب اسلامی با رنگ و لعاب هایی که به آن ها داده می شود، بیشتر و ابعاد گسترده‌تری به مراتب خطرناک تر از فتنه ۸۸ به خود می گیرد.

روز به روز پیچیدگی ها و فتنه افکنی های دشمنان علیه انقلاب اسلامی بیشتر می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،حجت الاسلام محمدعلی نکونام شامگاه یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان چهارمحال و بختیاری نهم دی ماه را یکی از نمونه‌های بارز حق مداری ملت ایران و فتنه ۸۸ و فتنه گران را یکی از نمونه های بارز از زیرپاگذاشتن حق و کنار رفتن پرده باطل و ظلمتی که در جامعه خودنمایی و جلوه گری می نماید، عنوان کرد.

وی افزود: فتنه ۸۸ نه اولین فتنه دشمن است و نه آخرین فتنه؛ نه فتنه ای بود که از او پیچیده تر وجود نداشت و نه فتنه ای بود که بتواند همه اهداف خود را عملی کند و ما هم اگر امروز از فتنه ۸۸ سخن می گویم و یاد می کنیم برای آن است که می‌خواهیم این حادثه برای جامعه عبرت باشد و مدام این واقعیت و حقیقت در جامعه مورد توجه و تذکر قرار بگیرد.

امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: ابعاد پیچیده فتنه ۸۸ و نقش مردم به خوبی در این حماسه تبیین شد اما به نقش رهبری در خنثی کردن این فتنه به خوبی پرداخته نشده است.
حجت الاسلام نکونام خاطر نشان کرد: روز به روز درصد پیچیدگی ها و فتنه افکنی های دشمنان علیه انقلاب اسلامی با رنگ و لعاب هایی که به آن ها داده می شود، بیشتر و ابعاد گسترده‌تری به مراتب خطرناک تر از فتنه ۸۸ به خود می گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه اقدام دشمنان باعث بازشدن راه برای فتنه‌های آینده و تحمیل فتنه‌ها می‌شود افزود:دشمن درصدد است فتنه ۸۸ را به فراموشی سپرده و حماسه ۹ دی را کمرنگ کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اظهار کرد: مردم ما حوادث سال ۸۸ را هوشمندانه و دقیق رصد کردند و صعه صدرنشان دادند که شاید بتوانند این قضیه را منطقی حل کنند اما با رخ دادن حادثه روز عاشورا، چهره‌ی ضد ارزشی، وابستگی تمام عیار به بیگانه، نامسلمان بودن، ضد امام وخط رهبری حرکت کردن فتنه گران، چشم باز مردم بازتر و هوشیارتر شد و به یک باره بیداری به ملت به اوج خود رسید و نهم دی ماه آفریده شد.

نماینده ولی فقیه در استان، مردم چهارمحال و بختیاری را پیشگام در مبارزه با فتنه در راهپیمایی این مناسبت خواند و عنوان کرد: در این حماسه باید شعور و بصیرت مردم استان موردتوجه قرار گیرد.
حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به اینکه نباید به دلایل مالی فعالیت‌های فرهنگی بر زمین بماند تاکید کرد: ما در تمام مسائل به شدت کمبود مالی داریم اما باید فعالیت‌های در نظر گرفته شده انجام شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.