رشت_ مدیرکل کانون گیلان از یادآوری حقوق کودک به مخاطبان با بهره‌گیری از تابلو و سینماهای شهری در چهارراه و میدان‌های سطح شهر رشت خبرداد.

یادآوری حقوق کودک، این بار با استفاده از سینماهای شهری  

به‌گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، اسفندیار ضیائی با بیان این مطلب افزود: یادآوری و دفاع از حقوق کودک از اولویت‌های هرجامعه‌ای است و برهمین اساس کانون با همراهی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت این برنامه ارزش‌مند را در دستور کار خود قرارداده است.

مدیرکل کانون استان گیلان در همین زمینه رسالت‌ کانون درجهت کشف و پرورش استعدادهای کودک و نوجوان و هم‌چنین ارتقای جایگاه آنان درجامعه را یادآور شد و ضمن با اهمیت توصیف‌کردن تعامل این مجموعه فرهنگی با دیگر دستگاه‌های فعال دراین حوزه گفت: این تلاش در جهت تحقق اهداف آیین‌نامه مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک درجمهوری اسلامی انجام می شود.
وی درعین حال توجه به نیازهای بومی و معیارهای پذیرفته شده درجامعه را اساس این فعالیت ‌عنوان‌کرد و    با اشاره به این‌که بهره‌گیری از احادیث و دیدگاه‌های معصومین(ع) برای یادآوری حقوق کودک به خانواده‌ها نقشی تعیین کننده دارد، بر اهمیت تکیه بر مبانی و اصول ایرانی اسلامی تاکیدکرد.
این مسوول فرهنگی درپایان رویکرد دستگاه‌های اجرایی استان، به ویژه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت برای افزایش گستره‌ی فعالیت‌های کودک و نوجوان محور و همراهی با برنامه‌های کانون را مثبت ارزیابی‌کرد و  با بیان این‌که اجرای ویژه‌برنامه‌های مشترک درگذشته و برنامه‌ریزی برای اجرایی کردن برنامه‌های آتی بیان‌گر توجه‌روزافزون مسوولان به آینده‌سازان ایران اسلامی است، ابرازامیدواری کرد هم‌افزایی و هم‌گرایی‌های این‌چنینی بیش از پیش افزایش یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.