کرج- دبیر هیئت هندبال استان البرز با اشاره به موفقیت های اخیر این رشته ورزشی گفت: نگاه کشور به هندبال البرز تغییر کرده است و از ما به عنوان استانی توانمند یاد می شود.

نگاه کشور به هندبال البرز تغییر کرده است

مرتضی خادمی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: نتایج رقم خورده در سال جاری ودر خلال برگزاری مسابقات کشوری ولیگ های مختلف گواه جان گرفتن دوباره هندبال  البرز است.

وی افزود: هفته گذشته ودر مهمترین اتفاق تیم مردان البرز با حمایت باشگاه مقاومت در لیگ دسته دوم کشور حاضر شد و توانست با کسب نایب قهرمانی جواز حضور در لیگ دسته یک کشور را کسب کند.

خادمی تصریح کرد: همچنین تیم بانوان البرز نیز که سال قبل به دسته یک سقوط کرده بود توانست با کسب عنوان دوم مجددا به لیگ برتر بازگردد.

دبیر هیئت هندبال استان البرز با بیان اینکه در کنار این دو موفقیت در نیمی از اعزام ها به مسابقات منطقه ای وکشوری نیز روی سکو رفته ایم گفت: تمام این موفقیت ها با بهره گیری از توان بومی استان البرز رقم خورده است.

وی مشکل عمده این ورزش در البرز را نبود سالن اختصاصی دانست وگفت: در این خصوص تلاش داریم تا یکی از سالن های موجود در کرج را برای تمرینات و اردوهای هندبال در اختیار بگیریم.

خادمی در پایان خواستار همکاری آموزش وپرورش در توسعه هندبال شد وگفت: متاسفانه تعامل مناسبی را شاهد نیستیم حال آنکه هندبال یک ورزش آموزشگاهی است و باید ظرفیت های موجود در این بخش به کار گرفته شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.