قزوین_ امام جمعه قزوین شایسته‌سالاری را لازمه دست‌یابی به موفقیت دانست و گفت: توجه دقیق به شایسته‌سالاری در هر دستگاه و سازمانی موفقیت را به همراه می‌آورد و ضروری است دقت کنیم که دوستی‌ها و رفاقت‌ها بر اساس تقوا شکل بگیرد تا از چهارچوب شایسته‌سالاری خارج نشویم.

توجه دقیق به شایسته سالاری در هر سازمانی، موفقیت را به همراه دارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی ظهر روز دوشنبه در دیدار با فاطمه خمسه، رییس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به نقش و اهمیت شروع هر کار با نام پروردگار،  اظهار کرد: پیغمبر (ص) فرموده هر کار مهمی که در آن «بسم الله» ذکر نشود، پایدار نبوده و با موفقیت همراه نخواهد شد.

وی تصریح کرد: اهمیت «بسم الله» فقط در بیان و لفظ نیست بلکه گرفتن موافقت اصولی کارها و برنامه‌ها از خداوند است و باید همواره تلاش کنیم تا کارها و برنامه‌هایی را دنبال کنیم که با معیارهای الهی و دینی هماهنگ باشد.

امام جمعه قزوین بیان کرد: امیرالمؤمنین (ع) مسئولیت‌ها را امانتی معرفی کرده‌اند که در اختیار مسئولان قرار دارد و اگر حقیقت این کلام حضرت را درک کنیم، از فرصت‌هایی که برای خدمت به مردم در اختیار داریم، بیشتر استفاده خواهیم کرد.

عابدینی شایسته‌سالاری را لازمه دست‌یابی به موفقیت دانست و تأکید کرد: توجه دقیق به شایسته‌سالاری در هر دستگاه و سازمانی موفقیت را به همراه می‌آورد و ضروری است دقت کنیم که دوستی‌ها و رفاقت‌ها بر اساس تقوا شکل بگیرد تا از چهارچوب شایسته‌سالاری خارج نشویم.

وی با تأکید بر اینکه کمبود آب باید با فرهنگ‌سازی جبران شود، افزود: کمبود آب با فرهنگ‌سازی جبران می‌شود نه با حفر چاه‌های جدید و برای تحقق این هدف می‌باید از تمام ظرفیت‌ها برای فرهنگ‌سازی استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ارتباط دانشگاه و صنعت را ضروری دانست و اذعان کرد: می‌باید ارتباط دانشگاه و صنعت به گونه‌ای رقم بخورد که استاندارد طراحی‌ محصولات ارتقا پیدا کند و در نهایت شاهد کاهش مصرف آب و افزایش صرفه‌جویی باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.