شهرکرد-نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه هیچ گاه نباید از تمسک به مقام معظم رهبری فاصله گرفته شود،تاکید کرد: تنها راه نجات از فتنه‌ها پناه بردن به جایگاه رهبری است.

تنها راه نجات از فتنه‌ها تمسک جستن به جایگاه رهبری است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام محمد علی نکونام روز دوشنبه در نشست با اعضای ستاد مردمی یوم‌الله نهم دیماه استان گفت: بشر توان اینکه بتواند حماسه‌ای مانند ۹ دی با حضور مردان و زنان مومن بیافریند را ندارد و این حماسه به جز اراده خدا و یک نیروی معنوی پنهان، دلیلی ندارد.

وی افزود: فتنه هست و فتنه گران هم همیشه هستند و کار خودشان را انجام می دهند ولی این ما هستیم که باید با حق مداری و استقامت و ایستادگی خودمان بر حق جلوی نفوذ و فتنه افکنی دشمن را بگیریم و در این جهت مسئولیت ما بسیار سنگین است.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه به نقش مهم مقام معظم رهبری در خنثی کردن فتنه کمتر پرداخته شده است، افزود: توجه به نقش بزرگ ایشان ولایت‌مداری را قوت می‌بخشد و همواره باید این موضوع را مورد توجه واقعی قرار گیرد.

حجت الاسلام  نکونام خاطر نشان کرد:مقام معظم رهبری با تمام وجود تلاش کردند عقلانیت بر هدایت حاکم باشد و احساس‌گرایی در میان نباشد.

وی افزود: مقام معظم رهبری با تیزبینی تمامی مسائل را رصد می‌کنند و هم عملکرد دشمن و هم جریانات داخل کشور را بررسی و تحلیل می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: مقام معظم رهبری ایمان قاطع به راه روشن دارند و به اینکه مردم نقش کلیدی در وقایع ایفا می‌کنند، اعتقاد دارند.

حجت الاسلام  نکونام با اشاره به اینکه قاطعیت در مدیریت مقام معظم رهبری به خوبی قابل درک است گفت: این قاطعیت و عدم تزلزل در تصمیم‌گیری در خنثی کردن فتنه ۸۸ به خوبی مشهود بود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در پایان با اشاره به اینکه هیچ گاه نباید از تمسک به مقام معظم رهبری فاصله گرفته شود،تاکید کرد: تنها راه نجات از فتنه‌ها پناه بردن به جایگاه رهبری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.