مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: بعید است ساعت بازی پرسپولیس - تراکتورسازی تغییر کند.

احتمال مخالفت سازمان لیگ با درخواست پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، سعید فتاحی در مورد درخواست باشگاه پرسپولیس برای تغییر ساعت بازی روز جمعه این تیم مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: این بازی قرار بود که روز پنجشنبه برگزار شود، اما ما براساس اینکه قبلاً اعلام کرده‌ بودیم بازی‌ تیم‌هایی را که در جام حذفی حضور داشتند، از روز پنجشنبه به روز جمعه موکول خواهیم کرد، این اتفاق رخ داد. در حال حاضر هم ساعت ۱۴:۳۰ زمان مناسبی برای برگزاری بازی است چرا که هوا در این ساعت از روز خوب است.

وی در واکنش به این موضوع که باشگاه پرسپولیس به خاطر استقبال بهتر هوادارانش چنین درخواستی دارد، تصریح کرد: همان‌طور که گفتم ساعت ۱۴:۳۰ هوا مناسب است. ضمن اینکه باشگاه پرسپولیس فعلاً درخواست رسمی برای تغیر زمان بازی نداده و اگر این اتفاق رخ داد ما هم درخواست آنها را بررسی می‌کنیم. البته بنا به دلایلی بعید است زمان بازی پرسپولیس - تراکتورسازی تغییر کند، اما ما اگر درخواست رسمی از تیم میزبان برسد، آن را بررسی خواهیم کرد.

فتاحی در پایان از تغییر زمان دیدارهای گسترش فولاد تبریز - ذوب‌آهن اصفهان و همچنین صنعت نفت آبادان - سایپای تهران که قرار بود روز پنجشنبه این هفته برگزار شود و موکول شدن آنها به روز جمعه هشتم دی ماه خبر داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.