کرج - معاون بهسازی و نوسازی بافتهای فرسوده سازمان عمران شهرداری کرج از اعطای تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریالی برای بازسازی بافت های فرسوده در کلانشهر کرج خبر داد.

اعطای تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریالی برای نوسازی بافت های فرسوده کرج

علی اصغر همتی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین در خصوص اقدامات سازمان عمران شهرداری برای بازسازی بافت های فرسوده اظهار کرد:  با توجه به اینکه ۸۰۰ هکتار بافت فرسوده از گذشته تا به حال در کلانشهر کرج وجود دارد پیشنهادی به شهرداری کرج ارائه شد مبنی بر اینکه در گام اول پس از شناسایی بافت های فرسوده آنها را با اجرای بیمه در مقابل خطراتی مانند زلزله ایمن کنند.

وی در ادامه گفت: اعتباری از سوی شهردار ی کرج در این زمینه در نظر گرفته شده است تا گام اول برای بافت های فرسوده در کوتاه مدت باشد.

معاون بهسازی و نوسازی بافتهای فرسوده سازمان عمران شهرداری کرج با بیان اینکه در بلند مدت نیز برنامه هایی از دستگاه های اجرایی کشوری به شهرداری تکلیف شده است که به مرحله اجرا می رسد گفت: باید برای بازسازی بافت های فرسوده تسهیلاتی در اختیار مردم قرار دهیم تا بابت ودیعه جابجایی مسکن برای ساخت هر واحد در سال ۹۶ در نظر گرفته شود.

وی تصریح کرد: در این زمینه ۵۰ میلیون تومان تسهیلات  پیش بینی شده است که سهمیه بانک ها برای پرداخت این تسهیلات مشخص شده است.

همتی با اعلام اینکه این اقدام با همکاری شهرداری و اداره راه و شهر سازی صورت می گیردافزود: این تسهیلات در اختیار متقاضیان بافت های فرسوده قرار خواهدگرفت.

وی با اشاره به اینکه پروژه هایی به وسیله مشاوران طراحی شده است تا به مرحله اجرا برسد گفت: در این طرح ها قرار شده بسته های سرمایه گذاری در اختیار متقاضیان قرار دهیم.

همتی در پایان گفت: جلسه ای با سرمایه گذاران و سازندگان در سطح کلانشهر کرج برگزار شد تا آنها در تعامل و همکاری با شهرداری کرج  و با بهره مندی از بسته های پیشنهادی بافت های فرسوده را سامان دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.