قزوین_ نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: در حال حاضر برخی از خواص حتی نمی خواهند اتفاقات سال ۸۸ را با نام «فتنه» عنوان کنند لذا۹ دی اوج تجلی حضور مردم است؛ مقام معظم رهبری قدم به قدم مسایل لازم و روشنگری را برای این مردم تبیین کردند و حماسه ۹دی به عنوان اتفاقی عظیم روی داد.

برخی از خواص نمی خواهند اتفاقات سال ۸۸ را با نام «فتنه» عنوان کنند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام علی معبودی صبح روز سه شنبه در نشست بصیرتی ۹ دی با حضور جمعی از مسؤولان و مردم انقلابی که در حوزه هنری استان قزوین برگزار شد با اشاره به اینکه فتنه ۸۸ دارای مبانی مختلفی است، اظهار داشت: ماهیت فتنه ۸۸، اختلاف بین دو جناح و نفر نبود بلکه اختلاف بین دو جبهه حق و باطل بوده است.

وی به مبانی فتنه ۸۸ پرداخت و افزود: تضعیف مؤلفه های اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایرانی یکی از مبانی فتنه ۸۸ بوده است چراکه هر نظام مؤلفه های قدرت را به خود اختصاص می دهد؛ در فتنه سال ۸۸ نخستین مبنا بر این بود تا فتنه گران، استقلال کشور به عنوان یکی از مؤلفه مهم انقلاب اسلامی و نظام را تضعیف یا نابود کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب لامر (عج) استان قزوین بیان کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران یک کشور وابسته به آمریکا در تمام عرصه ها بود و اگر انقلاب پیروز نمی شد امروز ایران به عنوان ذلیل ترین کشورهای منطقه محسوب می شد؛ بعد از پیروزی انقلاب، توانستیم بسیاری از عرصه ها را فتح و در سایه استقلال در برابر آمریکا پیشرفت کنیم و فتنه ۸۸ بر این اساس بود تا دشمن و فتنه گران ما را به دوران سیاه وابستگی به آمریکا برگردانند.

معبودی نفود بین المللی و منطقه ای را یکی از مؤلفه های اقتدار هر کشوری یاد کرد و ادامه داد: اگر مؤلفه قدرت را در کشور از دست بدهیم نتایج آن حضور زیاده خواهانی همچون داعش در شهر و کشور خواهد بود و یکی از مؤلفه های قدرت ما حضور مردم در عرصه های سیاسی بوده است؛ مردم در انتخابات سال ۸۸ با حضور در پای صندوق های رأی رکورد زدند و انتخابات بی نظیر بود که قدرت ایرانی را به نمایش گذاشتند.

وی عنوان کرد: فتنه گران در سال ۸۸، قدرت نظام و حضور مردم را به بحران تبدیل کرده و مشارکت مردم را زیر سوال بردند؛ برای نمونه کاندیداهای ریاست جمهوری همچون میرحسین موسوی در عصر غروب انتخابات با حضور خبرنگاران جلسه ای را برگزار کرده و با اعتماد کامل بیان کردند که با رأی بالا و قاطع من رییس جمهور هستم و اگر غیراز این باشد تخلف است.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین تصریح کرد: دین اسلام به عنوان یکی از مؤلفه های دیگر قدرت هر کشور است که فتنه گران با سردادن شعارهای ضد اسلامی، اسلام را کنار زده و اصل انقلاب و نظام را هدف قرار دادند.

معبودی ولایت فقیه را از سایر مؤلفه های قدرت بیان و اضافه کرد: امنیت و آرامش کشور برگرفته از برکت وجود ولایت فقیه است؛ یکی از مبانی فتنه گران، تضعیف انقلاب بود و به دنبال پیاده سازی انقلاب رنگی در ایران بودند؛ در بررسی اسناد مربوط به سال ۸۸ می توان دریافت که ده ها نفر انقلاب رنگی و مخملی را برای ایران طراحی کرده اند تا عوامل غرب در ایران سرکار بیاید.

وی با بیان اینکه مبنای انگیزه فتنه گران در سال ۸۸ این بود که انقلاب رنگی را در ایران پیاده کنند، مطرح کرد: انتخابات یک بهانه بوده و اصل موضوع فتنه گران، نابودی و مقابله با مؤلفه های اقتدار نظام بود که البته این فتنه گران از چند موضوع نظام از جمله بصیرت مردم غافل شده بودند؛ مردم با اتفاق های روی داده در سال ۸۸ و سردادن شعارهای ضد اسلام توسط فتنه گران به خیابان ها آمدند و حماسه ۹ دی را خلق کردند.

معبودی عنوان کرد: امروز در جنگ نابرابر فرهنگی قرار گرفته ایم و فتنه ها از اوایل تاریخ بوده است و فتنه گران امروز هم هستند و دشمن با رویکرد جنگ فرهنگی به دنبال آسیب زدن به نظام و انقلاب اسلام است؛ در حال حاضر افرادی همچون میرحسین موسوی نیز در جامعه وجود دارد و با این رویکرد جنگ نرم به دنبال ضربه زدن به کشور هستند.

وی اظهار داشت: لذا نیروهای انقلابی در عرصه فرهنگی رسالت عظیمی را بر دوش دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.