سنتر دو رگه ایرانی - انگلیسی برای ادامه حضورش در ایران با مشکل اقامتی مواجه شده و باید ایران را ترک کند.

مشکل بزرگ بسکتبالیست دو رگه ایرانی - انگلیسی برای بازی در لیگ برتر

به گزارش قدس آنلاین، آرون گرامی‌پور سنتر ایرانی انگلیسی که بازیکنی توانمند و موثر در تیم دانشگاه‌آزاد است و قرار بود حتی پیراهن تیم ملی را نیز به تن کند طبق قانون باید به زودی از ایران برود اما مسئولان فدراسیون طی نامه‌ای به وزارت ورزش خواستار حل مشکل اقامت او در ایران شده‌اند تا این بسکتبالیست بتواند کارش را در کشور ادامه بدهد.

طبق قانون ایرانی‌هایی که خارج از کشور بوده‌اند اگر بالای ۲۶ سال باشند می‌توانند سربازی خود را بخرند اما اگر زیر ۲۶ سال سن داشته باشند می‌توانند در سال دو بار و با محدودیت ۹۰ روز به ایران سفر کنند. در شرایط کنونی گرامی‌پور اگر از ایران خارج شود تا سال آینده نمی‌تواند دیگر به کشور بازگردد و از طرفی مدت ۹۰ روزه اقامتش در ایران نیز در حال تمام شدن است و باید خارج شود. با توجه به توانایی‌های او قرار بود مشکل حضورش در ایران برای حضور در تیم ملی حل شود که فدراسیون با تغییر مدیریت مواجه شد اما اکنون دوباره اقدامات برای حل مشکل او آغاز شده‌است.

هادی عامری سرپرست تیم بسکتبال دانشگاه آزاد درباره شرایط او بیان کرد: گرامی‌پور ۱۴ روز با پتروشیمی بود و ۷۶ روز نیز با ما است که این محدودیت بعد از بازی با نفت آبادان به پایان می‌رسد. اکنون فدراسیون برای استفاده از او در تیم ملی به وزارت ورزش نامه زده تا مشکل این بازیکن حل شود.

به نقل از ایسنا، او ادامه داد: وزارت ورزش نیز با وزارت امور خارجه نامه‌نگاری کرده و قرار است از این وزارتخانه با نظام وظیفه مکاتبه شود تا مشکل حضور گرامی‌پور در ایران برطرف شود و او بتواند در بسکتبال ایران بماند. طی آخرین پیگیری‌هایی که من داشتم گویا مشکل او در حال حل شدن است. برای ورزشکارانی که می‌توانند در تیم ملی باشند این موضوع حل می‌شود تا اینکه بعد از ۲۶ سالگی او بتواند سربازی‌اش را بخرد. مشکل آرون مثل اشکان دژآگه است که در آن زمان مشکل این فوتبالیست حل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.