بجنورد- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر در خراسان شمالی اظهار داشت: دهه فجر امسال مدیران سیاست درهای باز را برای پاسخگویی به درخواست های مردمی اعمال کنند.

سیاست درهای باز در دهه فجر امسال رویکرد مدیران استانی باشد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، مهرداد ابراهیمی در نشست گرامیداشت دهه فجر استان که سه شنبه برگزار شد، گفت: میدران دستگاه های اجرایی باید در میان مردم حضور یابند و پاسخگوی درخواست ها، سوالات و ابهام های آنان باشند و با بهره مندی از رسانه های استانی و بومی محلی به تشریح عملکردهای دولت بپردازند که در واقع بیان دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

ابراهیمی افزود: برنامه های دهه فجر امسال باید با شکوه بیشتری برگزار شود چرا که امسال انقلاب اسلامی تاثیر بین المللی خود را در عرصه های مختلف بیش از همیشه نشان داد که مهم ترین آن نابودی سلطه داعش در منطقه بود.

وی ادامه داد: داعش سعی داشت با نفوذ در منطقه یکی پس از دیگری خاکریزهای انقلاب را تصاحب کند اما با تدابیر مقام معظم رهبری و همت مردم ایران این توطئه خنثی شد.

ابراهیمی بر حضور پر شور و فعال مدیران دستگاه های اجرایی در برنامه های دهه فجر تاکید کرد و بیان داشت: تمامی امکانات موجود به برکت انقلاب اسلامی است بنابراین دستگاه های اجرایی در ارائه امکانات خود به ستاد دهه فجر خساست به خرج ندهند.

وی مطرح کرد: برگزاری نشست های خبری و تهیه بولتن و بروشورهای دستاوردهای دولت با همکاری نشریه های استانی علاوه بر اطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه درباره عملکرد دولت موجب تقویت رسانه های استان نیز خواهد شد.

ابراهیمی تصریح کرد: تمامی مدیران از ظرفیت رسانه ها به ویژه صدا و سیما بهره مند شوند چرا که عده ای به نواحتن طبل یاس و ناامیدی در جامعه عادت دارند و عدم اطلاع رسانی ما موجب گسترش ابهام ها و شبهات خواهد شد بنابراین در این ایام از ظرفیت تبلیغات به طور هوشمندانه و خلاقانه بهره مند شوید.

وی بیان داشت: بحث تدوین گزارش عملکرد مقایسه ای از ابتدای انقلاب در دستور کار مدیران است و امسال نیز باید از سوی مدیران استانی تهیه و منتشر شود و تاکید می کنم این کار به معنای ضعیف نشان دادن مدیران گذشته نیست.

ابراهیمی با تاکید بر این که دهه فجر فرصتی مناسب برای تقویت انقلاب و نیروهای آن است، خاطرنشان کرد: بهره مندی از افراد پویا و فعال در روابط عمومی های دستگاه های اجرایی برای بیان واضح و شفاف عملکردها نیز باید در دستور کار مدیران باشد.

معاون سیاسی استاندار با بیان این مطلب که برنامه های دهه فجر امسال، باید مردمی و همراه با ابتکار و افکار نو باشد، افزود: دهه فجر امسال روز خدمت خواهیم داشت و خدمات برجسته انقلاب و نظام به رایگان در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

ابراهیمی گفت: در برنامه های دهه فجر امسال علاوه بر بهره برداری از پروژه های عمرانی، کلنگ زنی پروژه هایی که تا سال ۱۴۰۰ امکان بهره برداری آن وجود دارد، مورد تاکید است و هم چنین امسال از ظرفیت سخنرانان همراه با انقلاب که موجب تقویت وفاق و همدلی در جامعه شوند، بهره مند خواهیم شد.

ابراهیمی ضرورت تشریح و بازخوانی آرمان های امام(ره) را برای نسل جوان نیز مورد تاکید قرار داد و افزود: باید از تمامی ظرفیت های موجود برای اشاعه رهنمودها و بیانات امام راحل در جامعه استفاده کنیم.

رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر استان گفت: برای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی، برنامه های دهه فجر امسال باید کم هزینه اما پرمحتوا و پرفایده باشد و برگزاری مراسم و جشن های محله ای نیز باید مورد توجه واقع شود.

ابراهیمی بر حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز تاکید کرد و بیان داشت: بیش از صد خبرنگار خارجی برای پوشش اخبار در ایران حضور خواهند یافت و آنان سعی دارند در صورت بروز ضعف آن را پررنگ جلوه دهند بنابراین باید عملکرد ما در این روز به گونه ای باشد که جایی برای آنان جهت نمایش نباشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.