کرمان - وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با حضور در بهشت زهرای بم به قربانیان زلزله سال ۸۲ ادای احترام و چند طرح بهداشتی درمانی را در بم و بروات افتتاح کرد.

اورژانس هوایی با توجه به ضرورت منطقه راه اندازی خواهد شد

به گزارش قدس آنلاین، با حضور دکتر قاضی زاده هاشمی بهره برداری از مرکز ال دی آر( بلوک زایمانی ) با۱۱ اتاق مجهز و ۸۶۶ مترمربع زیربنا از جمله طرحهای افتتاحی است .

همچنین پایگاه اورژانس جاده ای بروات با زیربنای حدود ۵۰۰ مترمربع و ۶ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

این پایگاه به سوله بحران و تعمیرگاه آمبولانس مجهز است.

دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نیکزادی نماینده مردم شرق استان در مجلس، مشکی فرماندار نرماشیر، دکتر مکارم رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم، ایران نژاد امام جمعه نرماشیر و جمعی ازمسئولان شهرستان، از بیمارستان جواد الائمه (ع) شهرستان نرماشیر بازدید کردند.

بر اساس این گزارش، این بیمارستان ۶۴ تختخوابی تا کنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد و مردم از خدمات آن بهره خواهند برد.

همچنین با حضور وزیر بهداشت، اتاق های تک نفره VIP زایمان طبیعی و محل زیست پزشکان بیمارستان پاستور بم افتتاح شد و نخستین نوزاد با زایمان طبیعی و توسط ماماهای بخش جدید LDR دیده به جهان گشود.

وزیر بهداشت ودرمان همچنین در جلسه بررسی مشکلات دانشگاه علوم پزشکی شرق استان گفت: برای تکمیل وتجهیز سه بیمارستان ریگان فهرج ونرماشیر ۱۰۰میلیارد ریال اعتبار تخصیص داد .

قاضی زاده هاشمی افزود: شهرستان ریگان از شهرستانهای محروم استان کرمان است که تکمیل وتجهیز بیمارستان این شهرستان در اولویت قرار دارد .

وزیر بهداشت همچنین از اختصاص چندین دستگاه آمبولانس به دانشگاه علوم پزشکی شرق استان خبر داد و گفت: اورژانس هوایی با توجه به ضرورت منطقه راه اندازی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.