بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه فتنه در جایی است که دشمن توان رو در رو شدن را ندارد، گفت: امروز مهم ترین ابزار مبارزه با فتنه در مقابل دشمن بصیرت افزایی است.

بصیرت افزایی مهم ترین راهکار برای مقابله با فتنه گران است

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر سه شنبه در دیدار با اعضای ستاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ضمن قدردانی از تصمیات ستاد در سریع ترین زمان، اظهار کرد: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با انواع مکر و حیله و دخالت های نظامی، اقتصادی و نفوذهای فرهنگی درصدد براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه دشمن تنها کاری که از دستش بر نمی آید را انجام نمی دهد و الا از هیچ توطئه ای برای ضربه زدن دریغ نمی کرد، افزود: اگر جنگ امروز رو در رو باشد همچنان که مردم در هشت سال دفاع مقدس نقش خود را نیکو ادا کردند قطعا امروز هم پاسخ دشمن قطعی خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه  فتنه در جایی است که دشمن توان رو در رو شدن را ندارد، گفت: امروز مهم ترین ابزار مبارزه با فتنه در مقابل دشمن بصیرت است.

وی ادامه داد: انسان همانگونه که با چشم سر راه را از بی راهه تمییز می دهد   با چشم دل که همان بصیرت است می تواند راه انسانی خود برای کمالات و رضوان الهی را انتخاب کند.

آیت الله عبادی با بیان اینکه کسانی که بصیرت قوی دارند دشمن را در هر قیافه ای می شناسند، عنوان کرد: اگر بصیرت نباشد و افراد نتوانند تفاوت بین دوست و دشمن را تشخیص دهند مصیبت بزرگی به وجود می آید.

وی با اشاره به اینکه درگیر شدن در داخل جامعه و خط گرفتن از دشمن بی بصیرتی کامل است، اظهار داشت: فتنه و درگیری به نفع هیچ شخص و شهروندی نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه برنامه هایی که دشمن آن ها را تسریع می کند و برای آن برنامه دارد به نفع هیچکس نیست، افزود: تحریم های امروز لوازم فتنه سال ۸۸ است و طمع کاری های آن ها به دلیل رخنه ای است که در سال ۸۸ به وجود آمده است.

وی با اشاره به اینکه استحکام جمهوری اسلامی ایران می تواند دشمن را نابود کند و تنها فتنه است که موجب سستی می شود، گفت: عنان اختیارات نباید از دست مان خارج شود که پس از شبهات کوچک راه لجاجت را در پیش بگیریم.

آیت الله عبادی با بیان اینکه امروز که احساس می شود دشمن در حال تعبیه فتنه بزرگتری است برای همه وظیفه ایجاب می شود با کمک مردم در جهت بصیرت و آگاهی بیشتر قدم بردارند، عنوان کرد: اگر فرازهای سخنان رهبری در گوش مان طنین انداز باشد دشمن هیچگاه نخواهد توانست بر ما غلبه کند.

وی با اشاره به اینکه تنها راهی که می تواند دشمن را سر جایش بنشاند بصیرت است، اظهار کرد: هر زمان دشمن طمع کرد بدانیم که مقصر خودمان هستیم که در آزمون بد تست داده ایم.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.