کرج- رییس حوزه هنری استان البرز با بیان اینکه فرایند اداری واگذاری سینما هجرت به شهرداری و معرفی زمین جایگزین انجام شده است گفت: چراغ قدیمی ترین سینمای البرز تا تعیین تکلیف نهایی روشن می ماند.

چراغ قدیمی ترین سینمای البرز همچنان روشن است

اسماعیل آجرلو در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: در دوره پیشین شورای شهر و شهردار قبل فرایند ارزیابی وکارشناسی رسمی سینما هجرت ودریافت زمین معوض برای احداث سینمای جدید انجام شد.

وی افزود: با آغاز فعالیت شورای جدید و حضور شهردار جدید در راس مدیریت شهری تکمیل این فرایند باقی مانده است و منتظریم تا شهرداری کرج کار را نهایی کند.

آجرلو با بیان اینکه برای احداث پردیس سینمایی جدید در کرج زمینی در منطقه جهانشهر مدنظر قرار گرفته است گفت: در صورتی که کار واگذاری زمین از سوی شهرداری کرج انجام شود به سرعت کار احداث سینمای جدید آغاز خواهد شد.

رییس حوزه هنری استان البرز تصریح کرد: فضای جدید در قالب پردیس سینمایی وفرهنگی احداث می شود و شامل حداقل ۴ سالن نمایش فیلم با ظرفیت های مختلف و بخش هایی چون پلاتو تئاتر و گالری آثار هنری خواهد بود.

وی با تاکید براینکه کرج از فقدان سالن سینما رنج می برد گفت: در این بخش بسیار کمبود داریم و ضرورت دارد تا مدیریت شهری کرج در فرایند معاوضه سینما هجرت با زمین جدید و تسریع در آن همکاری لازم را صورت دهد.

آجرلو در پایان گفت: سینما هجرت به عنوان قدیمی ترین سینمای شهر کرج در حال حاضر با ظرفیت کامل به نمایش فیلم مشغول است و شهروندان می توانند همچنان فیلم های روز اکران شده را در این سینما مشاهده کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.