قزوین_ فرمانده ناحیه سپاه امام سجاد (ع) استان قزوین گفت: در جریان فتنه ۸۸، اقدام برخی خواص بی بصیرت موجب شد تا فضای غبارآلود بر کشور حاکم شود.

اقدام بی بصیرت برخی خواص در فتنه ۸۸ موجب ایجاد فضای غبارآلود در کشور شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مهدی صادق پور ظهر روز شنبه در همایش ماندگار ۹ دی که در سالن اجتماعات علوم پزشکی استان قزوین برگزار شد، اظهارداشت: در جریان فتنه ۸۸، عده ای باناآگاهی و عدم بصیرت با دشمن همراه شده و شیرینی انتخابات و حضور ارزشمند مردم در پای صندوق های رأی را به تلخی تبدیل کردند.

وی به تأثیر حضور مردم در فتنه ۸۸ اشاره کرد و افزود: حضور مردم همیشه در صحنه توانست به فتنه پایان دهد که البته مردم قزوین نیز همپای سایر مردم کشور به خیابان ها آمده و انزجار خود را از این وضعیت اعلام کردند.

فرمانده ناحیه سپاه امام سجاد (ع) استان قزوین گفت: در جریان فتنه ۸۸، اقدام برخی خواص بی بصیرت موجب شد تا فضای غبارآلودبر کشور حاکم شود.

صادق پور به جایگاه انقلاب اسلامی در منطقه پرداخت و تصریح کرد: بیداری اسلامی در سایر نقاط نتیجه مقاومت و ایستادگی انقلاب اسلامی بوده و فلسفه و ماهیت کشور ما برخواسته از بیداری مردم است.

وی یادآورشد: فتنه های بعدی در راه خواهد بود و برای مقابله با فتنه باید بصیرت و روشنگری داشته باشیم که مهم ترین راه برون رفت از فتنه، اطاعت از رهبری توسط قشرهای مختلف سیاسی مردم است؛ جریان نظام به دور از جناح های سیاسی است.

فرمانده ناحیه امام سجاد (ع) استان قزوین خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری بیاناتی بعد از فتنه عنوان کردند و امروز  برخی مسؤولان از بردن نام فتنه خودداری می کنند؛ بحث فتنه را باید جدا از سیاست دانست.

صادق پور با بیان اینکه حضور مردم موجب شد تا فتنه خاموش شود، گفت: ملاک تشخیص افراد، حال فعلی آنها است و در اوج فتنه و غبارروبی فضای سیاسی، باید به آن توجه کنیم.

وی اضافه کرد: مسائل و آموزش های نگاه روشنگری در پایگاه های بسیج استان قزوین دنبال می شود و انتظار می رود که این روشنگری توسط سایر مسؤولان نیز انجام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.