کرج- معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات کشور با بیان اینکه طرح آبزی پروری در حیطه برنامه های اقتصاد مقاومتی است گفت: اصلاح نژاد آبزیان کشور در اولویت قرار دارد.

اصلاح نژاد آبزیان و آبزی پروری در اولویت اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حسن صالحی ظهر امروز چهارشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز اظهار کرد: در سفر هیأت دولت به استان البرز مقرر شد رفع مشکلات تولید در دستور کار قرار گیرد چرا که افزایش فعالیت در کشور به بهبود شرایط اقتصادی در استان و اشتغال زایی کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه برنامه بازدید هیات های خارجی از منطقه پرورش ماهی کرج انجام شده است افزود: سیاست وزارت جهاد کشاورزی همکاری با بخش خصوصی و سرمایه گذاران بوده است چرا که این روند به افزایش تولید کمک خواهد کرد.

صالحی خاطر نشان کرد: تمامی دستگاه ها نقطه نظرات خود را در زمینه تسهیل و رفع موانع تولید مطرح کنند تا بتوانیم علاوه بر تولید محصول توزیع و صادرات را نیز در دستور کار قرار دهیم.

معاون وزیر جهاد کشاورزی ورییس سازمان شیلات کشور با اعلام اینکه استان البرز در بحث شیلات در سطح کشور مطرح است، خاطرنشان کرد: باید به این مهم توجه داشته باشیم تا بتوانیم روند رو به رشدی را پشت سر بگذاریم.

این مسئول در پایان با تاکید براینکه اصلاح نژاد آبزیان در اولویت قرار دارد گفت: طرح آبزی پروری در حیطه برنامه های یاد شده قرار گرفته است و در حوزه اقتصاد مقاومتی به آن توجه ویژه خواهیم داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.