مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: پیشنهاد ما برای میزبانی از تیم های عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا کشورهای آسیای میانه است.

مدیرعامل استقلال: در کشورهای آسیای میانه با عربستانی‌ها بازی می‌کنیم

به گزارش قدس آنلاین،  سیدرضا افتخاری با اعلام این خبر گفت: با نزدیک شدن مسابقات لیگ قهرمانان آسیا فدراسیون فوتبال باید همه توان و امکانات خود را به کار گیرد تا مسابقات با نمایندگان باشگاه های عربستانی در ایران برگزار شود.

مدیرعامل استقلال افزود: سال گذشته بر اساس برنامه ریزی کنفدراسیون فوتبال آسیا مسابقه تیم های عربستانی در کشورهای قطر، عمان و امارات برگزار شد که در نتیجه نمایندگان باشگاه های ایران امتیاز میزبانی را به دلایل واهی از دست دادند و هزینه های زیاد مادی و معنوی را هم متحمل شدند که تاکنون این هزینه ها و خسارت وارد شده به باشگاه های ایرانی پرداخت نشده است.

افتخاری در پایان خاطرنشان کرد: برای تیم های عربستانی فرقی ندارد که در کشورهای یاد شده مسابقه دهند و یا در کشور خودشان زیرا شرایط آب و هوایی هر چهار کشور یکسان می باشد. در صورتیکه راه حلی وجود نداشته باشد و ایران مجبور شود در کشور ثالث مسابقه دهد حق قانونی و طبیعی باشگاه های ایرانی می باشد که کشور میزبان را خودش تعیین کند. بنابراین باشگاه استقلال پیشنهاد می نماید مسابقات تیم استقلال با نمایندگان عربستان در یکی از کشورهای آسیای میانه برگزار شود تا عدالت رعایت شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.