ساری- دبیرجشنواره قرآن و عترت مازندران از برگزاری جشنواره بزرگ قرآن و عترت مازندران در دهم اسفندماه امسال در ساری خبر داد.

جشنواره بزرگ قرآن و عترت در مازندران برگزار می شود/پیشکسوتان قرآنی مازندران تجلیل می شوند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حسن سلطان پناه عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار کرد: از نفرات برتر ۲۰ رشته در اختتامیه جشنواره با اهدا تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی تجلیل خواهد شد.

وی یادآور شد: این جشنواره در ۵ گرایش قرآنی (حفظ، قرائت، تواشیح، اذان، ابتهال، همخوانی و سرود)، رشته های سینمایی (فیلمنامه نویسی، نمایشنامه نویسی، فیلم کوتاه و فیلم مستند)، رشته های ادبی (مقالات، شعر و داستان)، رشته های نمایشی (تعزیه، تئاتر و نمایشنامه خوانی) و رشته های تجسمی ( نقاشی، خوشنویسی و عکس) برگزار می شود.

مدیرعامل موسسه قرآنی نورالهدی ساری با اعلام اینکه از نهادهای مختلفی همچون حوزه هنری و بسیج هنرمندان برای برگزاری جشنواره کمک گرفته ایم، یادآور شد: نمایشگاه و فروشگاه قرآن و عترت نیز ۵ لغایت ۱۱ اسفندماه در مجتمع ارشاد ساری برپا خواهد شد.

سلطان پناه از برگزاری چهارمین دوره تجلیل از پیشکسوتان قرآنی در مراسم اختتامیه خبر داد و گفت: با ۸ نهاد و سازمان مکاتبه کردیم تا چهره های برتر قرآنی و مذهبی را بر اساس فاکتورهای اعلام شده، معرفی کنند.

وی اضافه کرد: در این همایش از خادمان، خیرین، واقفین، مربیان، نخبگان و شهدای قرآنی تجلیل خواهد شد.

دبیرجشنواره قرآن و عترت مازندران به فعالیت ۳۰ ساله موسسه قرآنی نورالهدی اشاره کرد و گفت: این موسسه ۵ گروه تواشیح بین المللی داشته و یکهزار قرآن آموز زیرنظر ۵۰ مربی آموزش های قرآنی را فرا می گیرند.

سلطان پناه در پایان از عدم حمایت موسسات قرآنی از سوی سازمان های دولتی اظهار نگرانی کرد و خواستار توجه بیشتر به این حوزه شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.