مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال صبح روز پنجشنبه برگزار شد و همانطور که پیش بینی می شد احمد ضیایی، کاندیدای مورد تایید محمدرضا داورزنی با کسب حداکثر آرا بعنوان رئیس جدید این فدراسیون برگزیده شد.

احمد ضیایی رئیس جدید فدراسیون والیبال شد/ پایان دوره یازده ساله ریاست محمدرضا داورزنی

به گزارش قدس آنلاین، مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال صبح روز پنجشنبه در آکادمی ملی المپیک برگزار شد. محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان ریاست مجمع را بر عهده داشت. شاهرخ شهنازی دبیر کمیته ملی المپیک نماینده کمیته بود. محمدشروین اسبقیان رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون ها نیز در مجمع حضور داشت.

در این انتخابات ۵ کاندیدا به نام های محمدتقی حسن‌زاده، کریم فروزان، احمد ضیایی، بهنام محمودی، امیرحسین منظمی برای ریاست فدراسیون والیبال  با یکدیگر رقابت می کردند.

ساعاتی قبل از آغاز مجمع انتخاباتی کریم فروزان یکی از کاندیدا به دلیل نزدیکی دیدگاه هایش با احمد ضیایی از حضور در انتخابات کناره گیری کرد.

نکته عجیب اینکه بهنام محمودی کاپیتان سابق تیم ملی و آخرین نامزد تائید صلاحیت شده که در آخرین روزها تائید صلاحیت وی برای حضور در انتخابات والیبال اعلام شد، در مجمع غایب بود و همین غیبت ابهاماتی را بوجود آورده است.

امیرحسین منظمی دیگر کاندیدا نیز پس از صحبت درباره شرایط والیبال از انتخابات کناره گیری کرد و تاکید نمود در آینده با برنامه جدید وارد کارزار خواهد شد.  

در نهایت انتخابات بین دو کاندیدای باقی مانده یعنی محمدتقی حسن‌زاده و احمد ضیایی برگزار شد که در پایان رای گیری، احمد ضیایی با کسب ۴۳ رای به عنوان رئیس جدید فدراسیون والیبال در چهار سال آتی انتخاب شد. محمدتقی حسن‌زاده نیز یک رای کسب کرد.

بدین ترتیب دوران یازده ساله ریاست محمدرضا داورزنی در فدراسیون والیبال به پایان رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.