ایلام- شهردار ایلام گفت: شهروندان ایلام با رعایت قوانین شهری، شهرداری را برای تحول در مبلمان شهری و داشتن شهری زیبا، همراهی و یاری کنند.

شهروندان ایلام شهرداری را یاری کنند

به گزارش قدس آنلاین، طالب صادقیان، با بیان اینکه پروژه های عمرانی متعددی برای زیبا سازی شهر ایلام در دستور کار قرار گرفته است، اظهارداشت: ساخت و نصب المان بلوار خبرنگار، ایجاد تقاطع های غیر همسطح در میدان شهید کشوری و چهارراه رسالت – آیت اله حیدری، ساخت پارک خطی سلامت در بلوار پژوهش، بهسازی بلوار پژوهش و ... مهمترین پروژه های شهرداری ایلام برای زیباسازی شهر است.

وی با اشاره به نقش مهم و تأثیرگذار خبرنگاران و رسانه ها در ایجاد پل ارتباطی بین مسئولین و مردم و آگاه سازی جامعه و در راستای تکریم و تجلیل از جامعه خبرنگاران، المانی زیبا توسط یکی از هنرمندان سنندجی برای ابتدای بلوار خبرنگار ایلام طراحی شده است، افزود: این المان که به تأیید رسیده به ارتفاع ۶ متر ساخته خواهد شد و در تقاطع بلوار شهید بهشتی و بلوار خبرنگار ایلام نصب خواهد شد.

شهردار ایلام به همراهی و همکاری اعضای شورای شهر ایلام برای متحول و زیبا ساختن مرکز استان اشاره کرد و بیان داشت: ایجاد زیرگذر چهارراه رسالت ایلام به مناقصه رفته که پس از تعیین پیمانکار، کار اجرایی آن آغاز خواهد شد و زیرگذر میدان شهید کشوری ایلام نیز برای تعیین پیمانکار به مناقصه خواهد رفت و در مجموع برای ایجاد این دو تقاطع غیرهمسطح و ایجاد زیرگذر در سطح شهر ایلام ۱۸ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

طالب صادقیان از تغییر المان میدان ارغوان ایلام خبرداد و گفت: تغییر این المان در دستور کار قرار گرفته و قصد داریم که سازه ای زیبا و مناسب با محیط اطراف این میدان که یکی از ورودی های مهم شهر ایلام است، در این مکان نصب کنیم.

وی همچنین به سنگ فرش خیابان آیت اله طالقانی ایلام اشاره کرد و افزود: این خیابان در مرکز شهر قرار گرفته و با اجرای سنگ فرش این خیابان، ترافیک موجود را به خیابان های اطراف منتقل می کنیم تا اندکی از ترافیک هسته مرکزی شهر کاسته شود.

شهردار ایلام ایجاد جاده سلامت در محل بلوار اصناف را از دیگر اقدمات این شهرداری برای رفاه حال شهروندان ایلامی عنوان و تصریح کرد: برای زیباسازی شهر، ایجاد المان های مختلف و انجام پروژه های عمرانی درون شهری به ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز داریم که امیدواریم با همراهی اعضای شورای شهر، این میزان اعتبار در اختیار شهرداری قرار گیرد.

طالب صادقیان همکاری و همراهی آحاد شهروندان برای داشتن شهری زیبا را ضروری دانست و بیان داشت: از همه شهروندان عزیز ایلامی می خواهیم که با رعایت قوانین و مقررات شهری، پرداخت به موقع عوارض سالیانه، ما را در ارائه خدمات بیشتر و بهتر، همراهی کنند، چرا که شهر بدون یاری شهروندان توسعه نخواهد یافت و داشتن شهری زیبا، توسعه یافته و مدرن،  به همکاری تک تک شهروندان نیازمند است.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.