قم - یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: مسئولان با همه خدماتی که در کشور انجام می‌دهند خوب است تا به میان اقشار ضعیف جامعه بروند و از نزدیک مشکلات آنها را مشاهده کنند.

مسئولان مشکلات اقشار ضعیف جامعه را از نزدیک ببینند

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله العظمی سید محمد علی علوی گرگانی پیش از ظهر جمعه در دیدار با اعضای شورای مرکزی جبهه جهادی منتظران خورشید که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشت: کسانی که به مردم خدمت می‌کنند و به محرومان رسیدگی می‌کنند هرگز تصور نکنند در این راه تنها هستند چرا که خداوند نیز با آنهاست همانگونه که خودش فرموده است.

وی با بیان اینکه رفتن میان قشر ضعیف و محروم جامعه کار پسندیده‌ای است که باید صورت بگیرد، گفت: چه خوب است تا مسئولان ما نیز این کار نیکو را انجام دهند و خود به میان محرومان بروند و با چشمان خود مشکلاتشان را از نزدیک ببینند.

این استاد برجسته حوزه افزود: اینکه شخصی به مناطق مرحوم و میان قشر ضعیف برود موجب می‌شود تا بیشتر تحت تأثیر قرار بگیرد و جهت کمک و حل مشکلات این قشر تلاش بیشتری کند.

وی عنوان کرد: عمل ائمه و امامان ما بهتری الگو برای کمک به محرومان است که باید از آنها درس بگیریم و ادامه دهنده راهشان باشیم.

آیت الله علوی گرگانی گفت: امیدواریم مسئولان در این راه همت گمارند و خداوند به آن‌ها توفیق دهد تا با گروه‌های جهادی برای رسیدگی به محرومان کمک کنند.

وی تصریح کرد: از آنجایی که برای رسیدگی به قشر مستضعف و محروم باید امکانات و منابع مالی در اختیار باشد لذا از مسئولان و خیرین تقاضا داریم از کمک‌های خود در این راه دریغ نکنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حماسه ۹ دی، ابراز داشت: با اینکه دشمن قصد نابودی انقلاب ما را داشت و برخی در کشور فریب خوردند اما خداوند بار دیگر بر ما منت گذاشت و انقلابمان را حفظ کرد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.