سرمربی تیم ذوب آهن گفت: اگر نیم‌فصل نتوانستیم نتیجه بگیریم به خاطر مسائل درون خانوادگی بود وقول می‌دهم نماینده شایسته‌ای در رقابت‌های آسیایی خواهیم بود.

قلعه نویی: اگر نیم‌فصل نتوانستیم نتیجه بگیریم به خاطر مسائل درون خانوادگی بود

به گزارش قدس آنلاین، در چارچوب رقابت‌های هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال دو تیم گسترش فولاد و ذوب آهن از ساعت 14:30 به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود ذوب آهن به پایان رسید. 

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ذوب‌آهن در پایان این دیدار اظهار داشت: من امروز خوشحالم که یک بار دیگر به شهر تبریز آمدم. این شهر برای من فراز و نشیب‌های زیادی داشته،‌ اما هر کجای ایران باشم به یاد آنها هستم، چرا که این شهر با خوشی‌های زیادی برای من همراه بوده است. باید امروز به یک موضوع اشاره کنم.باید مرام پهلوانی را از زنوزی یاد بگیریم. پرواز ما کنسل شده بود، اما او با اینکه از تیم حریف بود اما هماهنگ کرد تا ما به شهر تبریز برسیم. این رفتارها نشان از مرام پهلوانی است که باید از این رفتار زنوزی تشکر کنم.ذوب‌آهن مظلوم‌ترین و بدشانس‌ترین تیم است. تیم گسترش با هدایت استاد خوبم فیروز کریمی خوب بازی کرد.

وی در ادامه صحبت‌هایش گفت:‌ما باید زودتر به گل می‌رسیدیم. در بازی‌های قبل هم اینطور بود. خدا را شکر با این سه امتیاز به لیگ برتر برگشتیم و من آینده تیم را خوب می‌بینیم.

سرمربی تیم ذوب‌آهن در ادامه سخنانش گفت: ما هم برای آسیا و هم لیگ برتر باید بیشتر تلاش کنیم. از فیروز کریمی باید تشکر کنم که این تیم را از آن شرایطی که داشت به شرایط فعلی رسانده است.

وی در ادامه عنوان کرد:‌همه چیز در اینجا خوب بود. از داوری تشکر می‌کنم. با اینکه جوان بود اما داوری خوبی انجام دادند. هفته قبل داور وسط و داور کنار برای ما پنالتی نگرفتند. در کل باید بگویم همه چیز این هفته خوب بود. از مهدی کیانی تشکر می‌کنم که یکسری صحبت‌ها را دو روز پیش انجام داد. صحبت‌ها مسائل درون خانوادگی است. بعد ا در مورد آن صحبت می‌کنم. ما اگر نیم‌فصل نتوانستیم نتیجه بگیریم به خاطر مسائل درون خانوادگی بود. نمی‌خواهم فعلا به آنها اشاره کنم. در ادامه لیگ میلاد فخرالدینی به ما می‌رسد. باید تیم را تقویت کنیم و عقب افتادگی‌ها را جبران کنیم.

قلعه‌نویی در ادامه صحبت‌هایش گفت: در نیم‌فصل یکسری مسائلی بود که بعد از بازی فولاد متوجه شدیم. باید به آینده فکر کنیم و آنچه لیاقت ذوب‌آهن است به آن برسیم. از سعید آذری تشکر می‌کنم. او حمایت‌های خوبی داشته و واقعا از او تشکر می‌کنم. 

وی در ادامه سخنانش عنوان کرد: همه ایران سرای من است. هر شهری ملت خاص خودش را دارد. به قول یکی از دوستان، آذری‌ها یک قوم نیستند آنها یک نژاد هستند. اگر به تاریخ آنها نگاه کنیم آذری‌ها یک نژاد 6 تا 7 هزار ساله دارند. 

سرمربی تیم ذوب‌آهن در ادامه صحبت‌های خود گفت:‌ما سختی‌های زیاید کشیده‌ایم. خیلی‌ها را شما می‌دانید. دعا می‌کنیم آنهایی که اینجا هستند موفق باشند.

قلعه‌نویی در خصوص جایگاه ذوب‌آهن در جدول رده‌بندی گفت: ما مشکلات درون خانوادگی داشتیم که البته بعد از بازی با فولاد متوجه آن شدیم می‌توانستیم شرایط بهتری داشته باشیم چرا که در برخی بازی‌ها در حالی که 2 بر صفر جلو بودیم در پایان به تساوی 2 بر 2 رضایت می‌دادیم. در برخی بازی‌ها از داوری هم لطمه خوردیم که البته نمی‌خواهم فعلاً در مورد آن صحبت کنم.

وی ادامه داد: باید تلاش کنیم امتیازهایی که در دور رفت از دست داده‌ایم را جبران کنیم چون شایستگی آن را داریم شاگردان فیروز کریمی که در هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفتند امروز نتوانستند حتی به دروازه ما نزدیک شوند که این نشان می‌دهد ما چقدر خوب بازی کردیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: ما در دو پست باید تیم خود را تقویت کنیم که اگر این اتفاق رخ دهد در ادامه رقابت‌های لیگ برتر عملکرد خوبی خواهیم داشت و قول می‌دهم نماینده شایسته‌ای در رقابت‌های آسیایی خواهیم بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.