لژیونر هندبال ایران با بیان اینکه تیم ملی اردوی خوبی را در اسلوونی پشت سر می گذارد، گفت: ما در رقابتهای قهرمانی آسیا بدنبال کسب سهمیه جهانی هستیم.

سجاد استکی: بدنبال کسب سهمیه جهانی هستیم/ باید به قهرمان شدن در آسیا فکر کنیم

به گزارش قدس آنلاین، سجاد استکی در مورد اردوی تدارکاتی اسلوونی اظهار کرد: خداراشکر شرایط خوب است. چند روزی است که تمرینات را در اسلوونی آغاز کردیم و همه چیز خوب است. در یک کمپ تمرینی هستیم که همه چیز از جمله غذا، هتل و سالن تمرینی در یک جا است. تیم کوپر که بازی تدارکاتی اول با آنها بود تیم دوم اسلوونی است و در لیگ اروپایی هم حاضر است.

استکی خاطرنشان کرد: نیاز به بازی بیشتری داریم تا بچه‌ها با هم آماده و هماهنگ شوند. دیدارهای تدارکاتی باعث آمادگی بیشتر تیم خواهد شد. دیدار دیگری با تیم ملی اسلوونی داریم که مدال برنز جهان را دارد.

لژیونر هندبال ایران گفت: کادر فنی هم خوب است، همه یک دست هستند. بچه‌ها نیز همدل تمرین می‌کنند تا آماده شویم.

استکی در مورد همگروه‌های ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار کرد: همگروه‌های ما در رقابت‌های قهرمانی آسیا عراق و ژاپن هستند. ژاپن تیم خوبی است اما تیم عراق زیاد قوی نیست. ما باید سعی کنیم به عنوان تیم اول گروه به مرحله بعد راه یابیم تا در مرحله بعد بازی‌های آسان‌تری داشته باشیم و راحت‌تر به جمع چهار تیم نهایی راه پیدا کنیم.

او افزود: باید اول با قرار گرفتن بین چهار تیم آسیایی حضورمان در مسابقات جهانی را قطعی کنیم تا بعد برای روی سکو رفتن و مدال آسیا تلاش کنیم و به امید خدا قهرمان آسیا شویم.

به نقل از ایسنا، وی خاطر نشان کرد: هدف ما قهرمانی آسیا است، ما تلاش می‌کنیم و می‌جنگیم، همه توانمان را می‌گذاریم که نتیجه قابل قبول و بسیار خوبی بگیریم تا مردم ایران نیز خوشحال و راضی شوند. ما باید مرحله به مرحله بجنگیم و به مدال طلا برسیم.

تیم ملی هندبال ایران برای آمادگی در رقابت‌های قهرمانی آسیا رهسپار اردوی تدارکاتی اسلوونی شده است. این تیم بعد از اسلوونی برای تورنمنت چهارجانبه عازم قطر خواهد شد.
رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا ۲۸ دی ماه به میزبانی کره جنوبی آغاز می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.