یزد - معاون بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشورگفت: آنچه در حماسه نهم دی سال ۱۳۸۸ توسط مردم در کشور اتفاق افتاد دشمن شناسی ، بصیرت ، ولایتمداری و حضوری آگاهانه در عرصه دفاع از کشور اسلامی بود و دشمن در برهه کنونی قطعا به دنبال نفود در کیان کشور و رسیدن به اهداف شوم خود می باشد.

دشمن در برهه کنونی به دنبال نفود در کیان کشور می باشد

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین ، حجت الاسلام محمدحسن زمانی صبح شنبه در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی که با حضور پرشور اقشار مختلف مردم یزد در مسجد حظیره برگزار شد اظهار داشت : حماسه ۹ دی نماد بصیرت مردم است، و تبعیت از ولایت فقیه تنها راه ایستادگی در برابر توطئه دشمنان و نفوذ استکبار است و این روز به عنوان روز مقاومت و وحدت ملت انقلابی ایران است .

وی‌ افزود:‌ هزاران شهید در طول تاریخ تشیع برای این انقلاب جان داده اند و شجره این انقلاب اسلامی که هزار و ۴۰۰ سال عمر داشت میوه ای به نام جمهوری اسلامی با باغبانی امام خمینی (ره) داشت که برکات متعددی داشته است .

زمانی تصریح کرد: انقلاب که مردم ایران به بخاطر آن قیام کردند ما هنوز قدر آن را کامل نمی‌دانیم در حالی که این انقلاب ابعاد مختلفی دارد که ما از ابعاد جهانی آن خبر نداریم .

معاون بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور گفت: آنچه در حماسه نهم دی سال ۱۳۸۸ توسط مردم شجاع ایران اسلامی در کشور اتفاق افتاد دشمن شناسی ، بصیرت ، ولایتمداری و حضوری آگاهانه در عرصه دفاع از کشور اسلامی بود و دشمنان در برهه کنونی قطعا به دنبال نفود در کیان کشور و رسیدن به اهداف شوم خود هستند که باید ملت و مسوولان خیلی هوشیارانه در برابر آنها ایستادگی کنند.

این مسئول با اشاره به ریشه‌های تاریخی انقلاب اسلامی افزود: این انقلاب ریشه در ۱۴ قرن تاریخ اسلام دارد و ائمه معصومین برای تحقق حاکمیت خدا خون خود را دادند و جانها فدا شد و ما در دوران‌های گذشته افرادی همچون آیت الله مدرس و شهید نواب صفوی را برای این انقلاب داده‌ایم .

معاون بین الملل حوزه‌های علمیه کشورگفت: در داخل کشور ما شاهد دستاوردهای متعددی از جمله استقلال دولت جمهوری اسلامی بودیم که از روز اول شعار « نه شرقی، نه غربی» دادیم و آنچنان به دهان شرق و غرب زدیم که شوروی در زباله دان تاریخ انداخته شد و به دهان غرب هم زده ایم که امیدواریم شاهد سرنگونی غرب و آمریکا باشیم .

زمانی افزود: دشمن با انجام فعالیت های فرهنگی در صدد ایجاد اختلاف در بین مردم و مسوولان است بنابراین باید قدر ولایت و نظام را بدانیم و با همدلی توطئه های مخالفان را خنثی کنیم وفتنه های جدید دشمنان به رغم شکست هایی که آنها در ۴۰ سال گذشته خوردند، در راه است که مهمترین آنها می توان به مفاسد فرهنگی و اجتماعی ، جریان نفوذ در حکومت ، اعتیاد و ایجاد اختلاف بین مردم و مسوولان و حاکمیت است

معاون بین الملل حوزه‌های علمیه کشور ادامه داد: برکت دوم انقلاب اسلامی حاکمیت دین بود و ایران در میان ۵۷ کشور اسلامی تنها کشوری است که روی پای خود ایستاد و منافع آمریکا را به خطر انداخت و شجاعانه علیه استکبار جهانی شعار مرگ بر آمریکا سر می دهد و برکت سوم انقلاب اسلامی مردم سالاری است که حاکمیت خدا بر مردم و حاکمیت مردم بر مردم به عنوان دو اصلی بود که امام (ره) آن را ابتکار داد و در حاکمیت دینی و مردم سالاری ما رتبه اول عالم را داریم .

وی خاطرنشان ساخت: در ایران بیشترین انتخابات از رهبری تا جزئی‌ترین بخش ها توسط مردم به صورت مستقیم و غیر مستقیم انتخاب می شوند وعربستان سعودی به عنوان کشوری است که خود را به عنوان کشوری اسلامی معرفی می کند در حالی که شاهزاده ها بر اساس خانوادگی حکومت می کنند و مردم هیچ حقی در انتخاب آنها ندارند و استبداد، حاکمیت، دیکتاتوری در این کشور وجود دارد و حرف، حرف پادشاه است .

این مسئول ادامه داد: برکت چهارم این انقلاب عدالت بود به نحوی که امام (ره) با یک دستور خود کمیته امداد را برای حمایت محرومان تشکیل داد و تولید علم به عنوان برکت دیگر انقلاب اسلامی بود تا جایی که قبل از انقلاب ما عقب مانده علمی بودیم اما با انقلاب اسلامی اکنون از نظر شتاب علم رتبه اول جهان را داشته ایم و علما و دانشمندان ما در جهان افتخار آفریده‌اند .

وی تصریح کرد: ما به واسطه این انقلاب دستاوردهای بین المللی داشته‌ایم که جلوگیری از نابودی فلستین از جمله آنها بود و انقلاب اسلامی این قبله اول مسلمانان را نجات داد .

معاون بین الملل حوزه‌های علمیه کشور افزود: گسترش تشیع در عالم به عنوان برکت بین المللی دیگر بود که در جهان درخشان شد و این چند دهه بعد از انقلاب به اندازه هزار سال کار کرد و اسلام و تشیع را به جهانیان معرفی کرد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.