نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: شما تصور نکنید اگر چهار نفر از مشکلات مردم سوءاستفاده کردند، نظام اسلامی متزلزل می‌شود.

سوءاستفاده چند نفر از مشکلات، نظام اسلامی را متزلزل نمی‌کند/ حل مشکلات معیشتی مطالبه مستمر مقام معظم رهبری است

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور ظهر امروز در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی که در مدرسه علمیه فیضیه برگزار شد، با اشاره به ویژگی‌های فتنه ۸۸ اظهار کرد: این فتنه یک اعتراض انتخاباتی نبود، بلکه انتخابات بستری برای فتنه بود، ۱۳ ماه پیش از انتخابات ۸۸ برخی از عوامل داخلی با آمریکایی‌ها جلسه برگزار کردند، خروجی آن تأکید بر بحث تقلب بود، پیش از برگزاری انتخابات سال ۸۸، کمیته‌های صیانت از آرا تشکیل شد.

وی ادامه داد: دوام یک نظام سیاسی بستگی به سرمایه اجتماعی آن نظام دارد، تشکیل کمیته‌های صیانت از آرا معنایش این بود که ما اعتمادی به نظام جمهوری اسلامی نداریم، رهبر معظم انقلاب فرمودند کسانی که اعتماد عمومی را هدف قرار دادند، خیانت کردند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: در کشورمان بن‌بستی در زمینه انتخابات وجود ندارد، اما برخی به ناحق شعار ابطال انتخابات را سر دادند، هیچ نظامی سیاسی حق ابطال انتخابات را ندارد، چون ظلم به اکثریت است.

ذوالنور، نظام سلطه را پشتیبان جریان فتنه دانست و تصریح کرد: همه جریان‌های ضد انقلاب از جمله منافقین و پژاک از فتنه‌گران در سال ۸۸ حمایت کردند، اوباما رئیس جمهور آمریکا پشتیبان فتنه بود، اما هیچ کدام از سران فتنه حاضر نشدند که از کشورهای خارجی برائت بجویند.

وی ادامه داد: برخی از خواص، رابطه بین فتنه ۸۸ و کشورهای خارجی را ندیدند، این خواص ستون خیمه فتنه شدند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: خواص بی‌بصیرت آن‌هایی بودند که با سکوت خودشان در فتنه ۸۸ به نظام ضربه زدند، برخی از خواص با سکوت خودشان، بذر تردید را در دل مردم کاشتند، اما مقام معظم رهبری و مردم در مقابل فتنه ۸۸ ایستادند.

ذوالنور با اشاره به عوامل شکست فتنه ۸۸ اظهار کرد: نخستین عامل وجود رهبری جامع‌الشرایط، کامل، قاطع، بصیر که در عرصه ایستاد بود؛ ایشان، اهداف شوم دشمنان را در فتنه ۸۸ می‌دیدند، مقام معظم رهبری بار کم کاری خواص را در آن فتنه به تنهایی به دوش کشیدند.

وی ادامه داد: بصیرت مردم و تبعیت آنها از رهبر معظم انقلاب موجب شکست فتنه ۸۸ شد، مردم در حماسه ۹ دی در پشت سر مقام معظم رهبری حرکت کردند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی، نظام امام محور است، مردم در فتنه ۸۸ از خواص بی‌بصیرت و دنیاطلب تبعیت نکردند، اگر حماسه ۹ دی خلق نمی‌شد، مسیر ریل قطار انقلاب اسلامی تغییر پیدا می‌کرد.

ذوالنور، تکیه بر توانایی‌های داخلی را از موارد مورد تأکید رهبر معظم انقلاب دانست و تصریح کرد: مقام معظم رهبری از مسأله آسیب‌های اجتماعی اظهار نگرانی کردند، اما اقدامی در این زمینه صورت نگرفت.

وی ادامه داد: حل مشکلات معیشتی مطالبه مستمر رهبر معظم انقلاب است، حقوق شهروندی، رفع بیکاری هشت میلیون نفر است، سخنرانی یک فردی در مشهد تعطیل می‌شود، آن فرد به رئیس جمهور نامه می‌نویسد و رئیس جمهور دستور تشکیل کمیته می‌دهد، چرا این پیگیری برای مسائل اقتصادی نیست؟

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: برنامه‌ریزی تجمع‌های اعتراضی از طریق شبکه مجازی صورت می‌گیرد، اما رئیس جمهور می‌گوید که من به دنبال فیلتر فضای مجازی نیستم، اکنون کانون خانواده‌ها از طریق فضای مجازی متزلزل می‌شود، رئیس جمهور باید در خصوص شبکه ملی اطلاعات گزارش بدهد.

ذوالنور، مردم ایران را هوشیار دانست و تصریح کرد: مردم از این سروصداها نگران نمی‌شود، حتی اگر صدایی از شهر قم خارج شده باشد، شما تصور نکنید اگر چهار نفر از مشکلات مردم سوء استفاده کردند، نظام اسلامی متزلزل می‌شود، مدیران کشور در خصوص حل مشکلات مردم وظیفه دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کشور ایران با وجود تمام دشمنی‌ها و تحریم‌ها به عنوان محور جریان مقاومت در دنیا می‌درخشد، البته هنوز راه طولانی داریم.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.