عضو شورای عالی فضای مجازی گفت: مردم ما بصیرت و اوج عقلانیت خود را در ۹ دی نشان دادند.

مردم در ۹ دی بصیرت و عقلانیت خود را نشان دادند

به گزارش قدس آنلاین، عزت الله ضرغامی ظهر شنبه در گرامیداشت حماسه ۹ دی در یاسوج گفت: در یوم الله ۹ دی، ملت ایران حماسه تاریخی آفریدند و مردم این استان نیز از  پیش قراولان این حرکت بودند.

وی با بیان اینکه این جمعیت، قدرت و بزرگی مردم ایران را نشان می دهد، گفت: حرکت ضد انقلاب برای ناامید کردن مردم است و این جمعیت ها امید دشمن را ناامید می کند. مردم ما حق شناسی می کنند و انسان های باتقوا در روز قیامت به سمت بهشت هدایت می شوند.

عضو شورای عالی فضای مجازی با تاکید بر اینکه دنیا به این حماسه نگاه می کند، عنوان داشت: این روز یوم الله مردم ایران است و ملت ما، بصیرت و اوج عقلانیت را در این روز  نشان دادند.

وی افزود: در حماسه ۹ دی مردم ما فقط با عکس رهبر معظم انقلاب و امام خمینی (ره) و بدون وابستگی به هیچ گروهی حق شناسی کردند.

ضرغامی خاطرنشان کرد: به رغم بمباران های تبلیغاتی، مردم ما پیوند خود را با انقلاب قطع نکردند و در یاسوج نیز مردم ما با اسلام، انقلاب و ائمه تجدید بیعت کردند و این حرکت جای آفرین دارد.

ضرغامی حماسه ۹ دی را حرکتی دانست که در اوج بصیرت، درک، فهم و رفتار عقلانی خودجوش و فراگیر در بین آحاد مردم و در سراسر کشور و بدون برنامه ریزی شکل گرفت.

وی به برخی از ابعاد فتنه ۸۸ اشاره کرد و گفت: فتنه ویرانگر است و در فتنه گرد و غبار ایجاد  می شود و حق و باطل باهم قاطی می شود.

وی ابراز داشت: در این گرد و غبار فتنه که عده ای گول خوردند و نماد انحراف شدند برخی خواص نیز در آن راه قدم برداشتند و این شما مردم بودید که راه را پیدا کردید.

عضو شورای عالی فضای مجازی گفت: در این فتنه، چندین شهید و جانباز دادیم و فتنه گران مراکزی را آتش زدند و خسارت های زیادی به بار آوردند و عده ای جوان نیز  که فریب خوده بودند کشته شدند.

ضرغامی گفت: صرف نظر از شایستگی های رهبری، دنیا متحیر است که بعد از چهل سال با این هجمه از فشار، کشور ما مانند سوریه و یمن و ... نمی شود و تازه این ماییم که به این کشورها کمک می کنیم و وقتی این موضوع را بررسی می کنند، می بینند که ساختار جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر ولی فقیه است.

وی افزود: مردم از مشکلات اقتصادی، فقر و گرانی که بخشی مربوط به تحریم، سوء مدیریت و بخشی ناشی از رانت ها است ناراضی هستند.

ضرغامی گفت: کشور در اتاق شفاف فضای مجازی است و اگر کسی صدای خودش را رساند، پرونده های کلان اقتصادی و بی تدببری نیز مطرح می شود و در جاهایی مردم خود صدا را بلند کرده و اعتراض می کنند.

ضرغامی با اشاره به موسسات مالی غیرمجاز گفت: یکسری موسسات غیر قانونی پول مردم را گرفته اند و ورشکست شده اند و مردم نیز می گویند پول خودمان را برگردانید و در این میان اگر عده ای نیز شعار ساختار شکن بدهند مردم آنها را عقب می زنند.

وی افزود: این اعتراض است و مغایر و ضدیت با انقلاب نیست و اگر انتقاد از یک نهاد و شخصیت و رفتار یک ارگان مطرح می شود،  مقابله با نظام نیست .

عضو شورای عالی فضای مجازی عنوان داشت: شاخص ما رهبری است و اگر مشکلی بین مسئولین است از این طریق حل خواهد شد و بیانات رهبری را مورد تاکید قرار دهید.

ضرغامی با اشاره به صحبت های امروز ترامپ گفت: امروز ترامپ جوابش را از مردم خواهد گرفت و دوربین ها و تصاویر گویای حماسه و حضور پرشور مردم است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.