قزوین_  رییس اداره راهداری شهرستان تاکستان گفت: کاهش ۴۰ درصدی تصادفات جاده ای در راه های مواصلاتی شهرستان تاکستان نسبت به سال گذشته حکایت از توجه ویژه مسوولان ارشد شهرستان و این مجموعه به رفع نقایص جاده ها دارد.

تصادفات جاده ای در راه های مواصلاتی تاکستان کاهش یافت

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سعید رحمانی رییس اداره راهداری و حمل و نقل شهرستان تاکستان روز شنبه با بهمن طاهرخانی نماینده مردم این شهرستان دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار، رحمانی اظهار داشت: مجموعه راهداری در انجام خدمت به مردم و افزایش امنیت جاده ها و راه های مواصلاتی شهرستان شبانه روز تلاش می کنند.

وی افزود: کاهش ۴۰ درصدی تصادفات جاده ای در راه های مواصلاتی شهرستان تاکستان نسبت به سال گذشته حکایت از توجه ویژه مسوولان ارشد شهرستان و این مجموعه به رفع نقایص جاده ها دارد.

رییس اداره راهداری شهرستان تاکستان گفت: ۴۰ نیروی فعال ،۱۷ دستگاه برف روب آمادگی صد در صدی برای پاکسازی ۱۲۵۰ کیلومتر  راه های این شهرستان را در زمان بارش برف در  فصل زمستان دارد تا مردم در  امنیت و آرامش  باشند.

در این دیدار رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان تاکستان، تعریض و بهسازی جاده های حادثه خیز را طی ۱۸ ماه اخیر مطلوب ارزیابی و خاطر نشان کرد: با پیگیری های نماینده مردم شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامی و حمایت مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین، بسیاری از پروژه های زیر سازی و آسفالت جاده های مواصلاتی این شهرستان که جزو مطالبات مردم بود در حال انجام و برخی نیز به اتمام رسیده و در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد. 

آرش طاهریان در پایان سخنان خود به عملیاتی شدن طرح بازآفرینی بافت های ناکار آمد در شهرستان تاکستان اشاره و گفت: یک میلیارد و دویست میلیون تومان در طرح باز آفرینی بافت نا کارآمد در اختیار این مجموعه قرار گرفته و شهرستان تاکستان به عنوان پیشگام این طرح در استان قزوین است که مقرر شده نسبت به احداث درمانگاه شبانه روزی و آسفالت منطقه سردار جنگل اقدام کند.

گفتنی است شهرستان تاکستان یکی از مهم ترین شهرستان های استان قزوین است که ظرفیت های قابل توجهی را در بخش مختلف از جمله کشاورزی به خود اختصاص می دهد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.