نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان گفت: معترضانی که دنبال مالشان هستند مراقب باشند ضدانقلاب سوار بر این موج نشود و اگر سوار شد باید تودهنی به آن ها بزنند.

ضد انقلاب ها درصدد سوار شدن بر موج اعتراضات هستند

به گزارش قدس آنلاین، سید احمد خاتمی پیش از ظهر امروز در تجمع بزرگ مردم کرمان به مناسبت سالروز ۹ دی در مقابل حسینیه ثارالله کرمان با اشاره به اینکه امسال ۹ دی حال و هوای دیگری دارد، اظهار داشت: کرمان از جمله استان هایی در کشور محسوب می شود که بازی ضد انقلاب را نخورده است و به فضل خدا از این به بعد هم نخواهد داشت و این مسئله برای ما مایه افتخار بود.

وی با اشاره به اینکه از اجتماع باشکوه هر ساله شما مردم کرمان در مراسم بیعت با ولایت تشکر و قدرانی می کنم، افزود: حدود ۱۷ سال که نماینده شما مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری هستم پیوسته به خودم بالیدم که نماینده این مردم وفادار هستم.

خاتمی با اشاره به اینکه بعد از انقلاب، شما مردم دو حماسه بزرگ آفریدید و در دو عرصه انقلاب را بیمه کردید، بیان کرد: اولین حماسه شما مردم، حماسه حضور هشت سال دفاع مقدس است که سراسر کشور به ویژه استان کرمان در این زمینه خوش درخشیدند و جلودار این حماسه در استان سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی بود.

وی گفت: شما با این حماسه کشور را در برابر تهاجم بیگانه بیمه کردید و هم اکنون به صراحت می گویم هیچ دشمنی توانایی حمله نظامی به شما مردم را ندارد و نخواهد داشت، نه اینکه آنها نخواهند بلکه هر لحظه می خواهند، اما با خلق آن حماسه باشکوه دیگر دشمنان نمی توانند گوشه چشمی به خاک ایران داشته باشند.

جریان ضدانقلاب از حماسه ۹ دی عبرت بگیرد

خاتمی تصریح کرد: حماسه دوم شما مردم، حماسه ۹ دی ماه سال ۸۸ بود، هشت ماه فتنه گران با حمایت آمریکا، رژیم صهیونیستی در کشور آشوب آفرینی کردند، هشت ماه سلطنت طلبان، منافقان، رقاص و رقاصه ها به صحنه آمدند تا در یک کودتایی مخملی به انقلاب آسیب برسانند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: شما مردم در حماسه افتخارآفرین ۹ دی آنها را ناکام گذاشتید و هشدار دادید به همه فتنه گرانی که در فکر فتنه علیه این مردم هستند.

وی افزود: قاعدتا دنیای استکبار باید از حماسه ۹ دی عبرت می گرفت، اما حوادثی که در این چند روز در کشور اتفاق افتاد و شما مردم در متن حوادث هستید نشان داد که عبرت بایسته را ضد انقلاب ها در این ماجرا نگرفته اند.

خاتمی بیان داشت: شباهت فتنه جدید با فتنه ۸۸ این است که در هر دو مورد اصل نظام اسلامی را هدف قرار داده اند و دیگر اینجا سخن از اصلاح طلب و اصولگرا نیست بلکه سخن از اصل انقلاب اسلامی است.

آمریکا و اسرائیل خاستگاه فتنه جدید

وی تاکید کرد: به بازی خورده ها و ضدانقلاب  می گویم، حضور در تجمعات و صحنه های شلوغ کاری این چنینی به معنی سرباز آمریکا، رژیم صهیونیستی شدن است؛ اصلا تردید نکنید که خاستگاه فتنه جدید رژیم استکباری آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: زمانیکه وزیر امور خارجه آمریکا به صراحت می گوید «ما نظام انقلابی ایران را باید سرنگون کنیم» به او می گویم تو وهمه آیندگانت این آرزو را به گور خواهید برد.

خاتمی تا کید کرد:  طراح و برنامه ریزی این تجمعات که چه شعار دهیم و کجا جمع شویم یقیناً استکبار و رژیم صهیونیستی است و به بازی خورده هایی که وارد این صحنه شده اند یا احیانا وارد می شوند، هشدار می دهم نوکر آمریکا نباشید.

وی گفت: اجتماعات دیشب و دیروز در کشور بسیار محدود بود به گونه ای که در مجموع تعداد آنها یک بیستم جمعیت کشور نیست بنابراین مراقب باشید در میدان آمریکا و رژیم صهیونیستی بازی نکنید.

اعتراضات مالباختگان موسسات اعتباری ضد انقلابی نیست

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: تشکیل دهندگان این اغتشاشات سه گروه بودند و این سه گروه را نباید با یک چوب راند،   گروه اول مالباختگان هستند، آنهایی که در موسسات اعتباری پول گذاشتند و پولشان برنگشته است، این گروه ضدانقلاب و مخالف نظام نیستند و در مراسم ۹ دی و ۲۲ بهمن هم شرکت می کنند و مخالف نظام هم نیستند، می گویند این موسسات اعتباری یا با مجوز و یا بدون مجوز بوده اند، اگر با مجوز بوده که شما ضامن شدید و شرعا باید پول مردم را بدهید و اگر بدون مجوز بوده اند چرا اجازه داده اید که یک سال و نیم کار کنند؟ که این اعتراض، اعتراض ضدانقلابی نیست.

وی گفت: این اعتراض اعتراضی است که مسئولان و بانک مرکزی باید در این مورد پاسخ دهند و اعتراض در این نظام آزاد است مگر مخل به استقلال و مبانی اسلامی باشد.

خاتمی ابراز داشت: در فتنه جدید  فریاد می زنند مرگ بر گرانی که این شعار ضد انقلابی نیست، مسئولان در بین مردم هستند و مشکلات را می بینند، نامه های که از سوی مردم برای ما می آید خدا می داند که باعث گریه ما می شود و باید به داد مردم برسند.

مراقب باشید ضدانقلاب ها بر موج اعتراضات سوار نشوند

وی گفت: معترضانی که دنبال مالشان هستند باید مراقب باشند ضدانقلاب سوار بر این موج نشود و اگر سوار شد باید تودهنی به آنها بزنند و اظهار وفاداری به ولایت کنند.

وی گفت:  گروه دوم افراد ساده لوح هستند که در فتنه سال ۸۸ هم بودند و عمق قضایا را نمی فهمیدند در خطبه بعد از خطبه مقام معظم رهبری از مسئولان خواستم که افراد ساده لوحی که دستگیر شده اند از آنها قول و قرار گرفته شود که دیگر در این بازی های ساده لوحی شریک نشوند و پرونده هم برایشان درست نکنند و مشمول رحمت و رافت اسلامی شوند.

خاتمی تاکید کرد: به صراحت می گویم و از رسانه ها می خواهم آن را مخابره کنند، ضد انقلاب سوار بر این موج شده اند و دارند از این امواج استفاده می کنند.

وی عنوان کرد: به صراحت می گویم تمام آنهایی که در این اجتماعات شعارهای سلطنت طلبانه دادند در تک تک جنایات ۵۷ ساله آن رژیم سیاه شریک هستند.

 خاتمی افزود: این نابغه های حماقت نمی فهمند عشق ولایت در عمق جان این ملت است و این ملت تا آخرین نفر، نفس و قطره خونمان همراه و مطیع ولایت هستند.

امام جمعه موقت تهران بیان داشت: عده ای اندکی آن هم در مشهد، قم و در روز وفات حضرت معصومه (س) جمع می شوند و شعارهای هتاکانه ضد انقلابی سر می دهند که تعداد آنها ۲۰۰ نفر از جمعیت یک میلیون ۳۰۰ هزار نفری قم بود.

ضدانقلاب ها شایسته اشد مجازات هستند

وی با اشاره به اینکه دوربین های ضد انقلاب مدام روی آنها می چرخد، گفت: ضد انقلاب هایی که در این ماجراها بودند به ویژه آنهایی که در مشهد در کنار امام رضا (ع) و در قم در روز وفات حضرت معصومه (ع) شعارهای هنجار شکن سر دادند شایسته اشد مجازات هستند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری  تاکید کرد: این بچه صفت های نافهم در پی براندازی نظام هستند، نظامی که درخت تنومندی است که تندبادها نخواهد توانست حتی یک شاخه آن را تکان دهد و اگر اسم این کارها حماقت نیست چه نام دیگری دارد؟

وی بیان کرد: من احساس می کنم کسانی که  خواب و خیال براندازی نظام را دارند، نابغه حماقت هستند و به آنها اعلام می کنم این انقلاب ماندنی است و انشاءالله فرودگاه نهایی آن ظهور صاحب الزمان (عج) است و این را ضدانقلاب خارج و اندک ضدانقلاب داخل بشنوند.

نطفه فتنه را قبل از شکل گیری خفه کنید

خاتمی با اشاره به اینکه مردم صاحبان انقلاب هستند، تصریح کرد: انقلاب تا مردم را دارد ماندگار است؛ حماسه با شکوه ۹ دی و ۲۲ بهمن که در پیش روست، قطعا با شکوه تراز این مراسم  برگزار خواهد شد و آنچه مهم است، هوشیاری و بیداری مردم بیشتر از گذشته است.

وی تاکید کرد: هر جا دیدید ضدانقلاب بنا بر توطئه دارد، شرعا واجب است در اسرع وقت به سپاه، نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات خبر دهید و نطفه توطئه را که هنوز شکل نگرفته در نطفه خفه کنید.

امام جمعه موقت تهران عنوان کرد: مردم استان کرمان قبل و بعد از انقلاب خوش درخشیدند، از شما مردم انتظار داریم که با هوشیاری، بیداری، نطفه توطئه را خفه کنید و نگذارید ضدانقلاب به نام مردم کرمان شعار هنجارشکنانه بدهد.

هر حرکت غیرقانونی محکوم است

خاتمی گفت: هر حرکت غیرقانونی به هر عنوانی محکوم است، حتی برای مقابله با توطئه هم باید قانونی عمل کرد.

وی تصریح کرد: معرکه گردان صحنه این اغتشاشات و حلقه وصلی که جمع را تحریک می کند که در جاهای مختلف شلوغ کنند، سایت آمدنیوز است و مردم ما باید بدانند حامی مالی این سایت بهایی ها هستند و دقیقا از آمریکا دستور می گیرد و اگر این روشنگری را لازم نمی دیدم نمی گفتم.

خاتمی بیان داشت: این سایت آتش بیار معرکه است و از مسئولان وزارت ارتباطات می خواهم اگر توانش را دارند این سایت ضدانقلابی را له کنند؛ نه تنها فیلتر بلکه اجازه ندهند فعالیت کند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما با فضای مجازی مخالف نیستیم این فضا یک ظرف است که می توان این ظرف فرصت یا بحران باشد، اما به مسئولانی که مدام تاکید می کنند که نباید فیلتری صورت بگیرد می گویم فضایی مجاز وارد چین شد و حاکمان آنها گفتند ما فضای مجازی می خواهیم اما بسترش باید دست خودمان باشد.

لزوم چاره اندیشی در خصوص گرانی ها و مالباختگان موسسات مالی

وی گفت: حرف مقام معظم رهبری نیز این است که اول اینترنت ملی را درست کنید و بستر فضای مجازی سالم را فراهم کنیم، بعد بگویید که ما بر پهنای باند افزوده ایم، پهنای باند افزودن منهای اینترنت ملی یعنی بحران سازی، شما می خواهید در کشور بحران باشد؟

خاتمی بیان کرد: در فتنه جدید، فضای مجازی بحران آفرینی می کند؛ به فضای مجازی نه نمی گویم، خودم در این فضای مجازی حضور دارم، حرفم این است مدیریت این فضا نباید دست آمریکا و اجانب باشد.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: مردم به وظیفه خود عمل کرده و می کنند و این اجتماع باشکوه به معنای عمل به وظیفه است و یعنی پای انقلاب و نظام ایستاده ایم، مسئولان هم به وظیفه خود عمل کنند نمی گویم عمل نکرده اند بلکه باید بیشتر عمل کنند، به داد مالباختگان موسسات اعتباری و به داد این گرانی ها برسید.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.